bobb0 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Kan man ha både 6.2 och 7.0 samtidigt på något sätt? Det skulle vara skönt så kan man ha 6.2 ibland och 7.0 nästa dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Kan man ha både 6.2 och 7.0 samtidigt på något sätt? Det skulle vara skönt så kan man ha 6.2 ibland och 7.0 nästa dag. Nopp man kan inte instalera 6.2 om man redan har 7.0 och om man instalerar 7.0 så försvinner 6.2 :S Jag kör med 6.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 6.1 for the people! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 7.0 suger, så jävla kasst xD men iofs så e det bara BETA än så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Har hört att de finns massa virus på 7.0 men de kanske bara är snack!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Har hört att de finns massa virus på 7.0 men de kanske bara är snack!? Ja det måste det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 6.1 for the people! Varför? Jag kör 6.2 på en dator och 7.0 på den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag kör AMSN 0.94 (MSN Messenger finns ju inte till Linux) Det bästa med AMSN är att man kan se om nån blockat en eller inte har en på kontaktlistan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag kör AMSN 0.94 (MSN Messenger finns ju inte till Linux) Det bästa med AMSN är att man kan se om nån blockat en eller inte har en på kontaktlistan Jag kör gaim i linux men nu har ju mitt konto försvynnit för jag måste betala för att få ha kvar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Varför? Jag kör 6.2 på en dator och 7.0 på den andra. 6.2 har massa onödig skit och det var för jävla störande med automatiska smileys. 7.0 har jag inte äns testat och kommer inte göra det heller efter att jag sett det på kompisars datorer. Ser för jävla löjligt ut. 6.1 for teh ppl ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Ja det måste det vara Okej hade tänkt att ladda ner de men hörde att det fanns massor va virus så jag sket i det Redigerad 10 januari, 2005 av Colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 7.0 e ju rolig! man kan rita Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 MSN 6.2 duger gott och väl tycker jag.. Hur är 7.0 .? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 7.0 e ju rolig! man kan rita Kan man göra på dom tidigare versionerna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Kan man göra på dom tidigare versionerna också. Va? Rita? Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LittleGuna Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 I have 7.0. It has alot of features! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 7.0 e ju rolig! man kan rita Rita? Var inte det nån mod som man kunde ladda ner? Iaf, använder 6.2, för jag tycker 7.0 är lite väl.. Ehm, ja, den har så många onödiga funktioner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Anledningen till att man inte kan ha båda versionerna installerade samtidigt är ju för att programmet är så väldigt inbyggt i Windows, det är ju därför det är så osäkert också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Rita? Var inte det nån mod som man kunde ladda ner? Iaf, använder 6.2, för jag tycker 7.0 är lite väl.. Ehm, ja, den har så många onödiga funktioner.. Msn 7.0 är hyfsat okej Men jag blev lite rädd när jag kom hem och såg att 6.2 inte funkade, då ahde min bror alltså laddat ner 7.0 utan att sakt något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts