Gtamama Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag undrar om någon vet hur många nycklar (keys) som finns i hela spelet. Jag har nämligen klarat storyn men jag tror tt det finns mer nycklar (Keys) för jag har typ bara tagit 7....alltså i TGBM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Du som har klarat det, kan inte du hjälpa mig med chapter 18 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Du som har klarat det, kan inte du hjälpa mig med chapter 18 Vilket uppdrag e det...kommer ej ihåg eller vad går det ut på...e det smyga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag klarade det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farthindret Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 ja fattar inte vad e kes eller vad äör det för nycklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts