GTApimpfoolife Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hehe jag hittade en sån där Dumper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Why do we speak english in swedish site? There are many english sites about GTA like GTAforums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 In SF i finds a shamal over and over again even if I move it and blow it, in LV i find the ugly fat heli and now I'm 'bout to check the one in LS.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LittleGuna Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 In SF i finds a shamal over and over again even if I move it and blow it, in LV i find the ugly fat heli and now I'm 'bout to check the one in LS.. Hehe, yeah, there are some strange cars in there. The LS impound has boring cars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag är nog lite efter men om nån kan svara blir jag glad: Var ligger det här impound??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag är nog lite efter men om nån kan svara blir jag glad: Var ligger det här impound??? Vilket menar du, i vilken stad ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Över huvud taget! Impound?! Vad är det och var ligger det/dem?! Jag måsta ju ha missat nån stor grej här på spelet konstigt nog!! Fattar jag rätt kan man bryta sig in o ta bilar eller?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Ingen som vet??? Såvitt jag vet är det där polisen stockar in alla bilar som de tar in av folk som blivit fasttagen av polisen i en bil och sedan åkt i fängelse....skulle gissa det iaf... dock tror jag inte du får svar på din fråga snabbare bara för att du gör dubbelpost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Vad är The Car Impound !!!!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 WTF!?!?! In LS I find cars like Solair and Blade, In SF I find cars like Solair and that N car(I forgot the name) And in LV I dont find nothing but Police Cars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Why do we speak english in swedish site? There are many english sites about GTA like GTAforums. Läs det HÄR retard... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 You'r Cool ! :"> Hur många engelsk taland har vi här i gtasajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Läs det HÄR retard... Lol, he is from Australia, I m so sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LittleGuna Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Lol, he is from Australia, I m so sorry That is okay. I try to write some swedish in other topics, and I am learning more words here. Maybe in a year I will know heaps of swedish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag har gjort exakt som han skrivit och tagit mig längst in i parkeringen. Det konstiga är att jag hittar inga bilar förutom polisbilarna. Jag gick ner i parkeringen och dödade alla poliser, oupptäckt. Kan jag ha gjort något fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Töfft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 No need to sneak around like James Bond, . Just shoot the cops as usual, u wont get more than 1 star anyway... btw: i have noticed this for kinda long time ago... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Men asså det står ju bara polisbilar där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Och vad har han då på en svensk sajt att göra om han inte kan skriva på svenska??? Främlingsfientlig, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts