Lord_Lime Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hej vet inte om den ska ligga här eller i music forumet... men någon som vet var man kan få tag på en nål till en sån här? se bilderna.... vet att dom är suddiga men dom är tagna me mobben SE T630. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Dålig kvalite igen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Är det en symaskin ... Tror inte de flesta på GTAsajtens forum kan så mycket om symaksiner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Är det en symaskin ... Tror inte de flesta på GTAsajtens forum kan så mycket om symaksiner.. LP säger dig inte så mycket eller? Obildade slyngel. T: Ingen aning, jag ville bara hacka på Ludwig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Är det en symaskin ... Tror inte de flesta på GTAsajtens forum kan så mycket om symaksiner.. Symaskin hahaha ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) LP säger dig inte så mycket eller? Obildade slyngel. T: Ingen aning, jag ville bara hacka på Ludwig. Och du verkar veta allt alltid, jävligt störande. Du tror att du kan bestämma över alla bara för att du har högre rank (san andreas mod gäller väl inte här? här är du lika jämnställd som alla andra.) Vafan han bad om en nål och det ser ut som en symaksin. LPXXX kan ju lika gärna vara en symaskin. T: Vet inte, vill bara säga till Topp3. Redigerad 10 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Men jösses, rådamp. Lär dig hantera skämt ungjävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Men jösses, rådamp. Lär dig hantera skämt ungjävel. Ska jag ta det som ett skämt eller? EDIT: fel smiley Redigerad 10 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Men jösses, rådamp. Lär dig hantera skämt ungjävel. Och du skulle vara SA mod...... om han lär sig skämt kan du lära dig ta kritik ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ska jag ta det som ett skämt eller? Ja, både det det inlägget och det jag skrev innan det. @Frenzy: Kritik tar jag gärna emot, men det där var inte kritik, var mer ett raseriutbrott. Och bara för att jag är leksaksmod så måste jag inte uppföra mig som en ängel, jag kan vara hur jävlig jag vill sålänge det inte är regelbrytande och att jag missköter mitt jobb. Och att gnälla på luddee är väl inte att missköta jobbet, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Finns väl nålar till alla möjliga LP's på de flesta musikaffärer. Good luck on your hunt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ta med den gamla nålen till affären (om du har en) och köp en likadan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Som tidigare sagt, kolla på diverse musikaffärer så kanske du hittar! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hahaha symaskin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Bäst luddee jag vet inte men kolla på typ blocket eller nått.. sånna auktions sidor.. typ fast då säljer dom nog hela å inte bara en nål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ta med den gamla nålen till affären (om du har en) och köp en likadan. Nä har inte nålen kvar...... tappade den nån stans och det står inga nummer på pickup huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts