Diezl Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Började spela Max Payne 2 idag och nu är jag på Part 2 Chapter 2 "In the middle of something" och jag kan inte komma vidare! Uppdraget utspelar sig i städfirmans hq som man lyckats komma in genom en bil. Jag har röjt igenom hela huset, kollat varenda dörr två gånger men ingenstans kan jag komma vidare... Jag har hittat vapenlagret osv. Vad ska man göra? Tacksam för svar Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Minnet sviker. Jag ska sova på saken och kolla om jag kommer ihåg imorgon, kan tyvärr inte hjälpa dig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ingen hjälp behövs... Jag körde om banan och klarade den, vet inte vad jag gjorde annorlunda men men... Tråd kan låsas/delete:as Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Gå runt och leta och gå igenom alla dörrar du kan hitta, gå även tillbaka i banan så kanske du kommer rätt som sagt, jag har inte heller spelat banan på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts