Tarzan Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Hej Behöver lite hjälp med uppdraget N.O.E. Det är det första uppdraget på flygplatsen. Problemet är att planet står ju i en hangar och alldeles framför så är det en slag pinne i marken. När man startar planet så går det ju inte att styra eftersom det går för sakta och då kör man på pinnen och planet börjar brinna. Någon som har ett tips? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det går ju att styra med L2 och R2 om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det går ju att styra med L2 och R2 om jag minns rätt. Tack, ska genast testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Är det uppdraget när man ska flyga lågt? Redigerad 10 januari, 2005 av DaVa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Är det uppdraget när man ska flyga lågt? Jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jepp Ok thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Det är skitjobbigt, man krashar hela tiden in i ett träd eller nått annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Sök här på forumet så kommer du nog hitta några bra trådar, var många som skrev liknande trådar fär någon vecka sedan, och i dem fanns det väldigt bra tips. Fast jag kan ju säga ungefär hur du ska åka, eftersom du har mycket tid så åk bara så långt ut till vänster på kartan och åk efter stranden där, alltså över havet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts