svärd Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Flög över öknen med jetpack och ser en taxi (cabbi)som åker om kring som en dåre landar och ska ta den men den är låst och bara fotsätter åka skit skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Flög över öknen med jetpack och ser en taxi (cabbi)som åker om kring som en dåre landar och ska ta den men den är låst och bara fotsätter åka skit skumt Jag har aldrig hört talas om en sån.... Men jag kan ha fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fogel Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Japp!! jag har också sett det jag såg det också i öknene jag kollade vad det var så såg jag ingen i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ok vill bara veta en sak var i öknen? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fogel Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Kör runt lite så hittar du den :"> (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
starkstar Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Men de finns ju många öknar (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Bild eller film tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fogel Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag ska ta en bild snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag ska ta en bild snart... Aa gör de (:!!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fogel Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Nöjd nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Inte helt, men måttligt. Hur lätt som helst att sätta en taxi i öknen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svärd Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Du får väll åka o lete lite den finns i alla fal en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fogel Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Har jag inte gjort!!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Bild eller film tack... Tror inte alla har möjlighet till det . Du får väll åka o lete lite den finns i alla fal en Skulle du kunna säga lite mer exakt? Är den te.x vid flygplatsen som man köpte eller är den under area 69 vid ufobaren eller i tierra robada...? Om du har tillgång till paint eller något annat bildprogram så kan du väll ringa in stället där du såg den Redigerad 10 januari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Bilden bevisar ingenting...det var bara en Taxi i öknen som spelaren säkert körde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag är lite tveksam............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svärd Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag hittade min hör nån stans han inte kolla så noga men ja tror de var här typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svärd Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ny bild på spöktaxin!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Spöktaxi hahaha kul åker den också runt av sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svärd Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ja med låsta dörrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts