Urkas Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Varför finns det pers som hänger i offtopicdelen på GTA-sajten, även fast dom inte tycker om GTA? Då kan dom väl lika gärna hänga på nån "offtopic-sida"? Men själv så gluttar jag mest i Modd-forumet, men här också ibland när jag har tråkigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Varför finns det pers som hänger i offtopicdelen på GTA-sajten, även fast dom inte tycker om GTA? Då kan dom väl lika gärna hänga på nån "offtopic-sida"? Men själv så gluttar jag mest i Modd-forumet, men här också ibland när jag har tråkigt.. Trevligt folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Off-topic-delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 VoteOff-Topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Vote; off topic .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Vote: offtopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Vote: offtopic, 40% posts i Allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Vote:Off-Topic delen^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Hänger mest i Off-topic delen. Har dock hitills skrivit mest i San Andreas delen men mest tid dödas i Allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts