Funnylin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Han har bara ett öga va? Mmm...det andra bet min katt Spike sönder, eller rev sönder, eller nåt liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Mmm...det andra bet min katt Spike sönder, eller rev sönder, eller nåt liknande. (:!!! En strump-mördarkatt! Vad hemskt! Nu kan jag inte sova Redigerad 9 januari, 2005 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Mmm...det andra bet min katt Spike sönder, eller rev sönder, eller nåt liknande. Azzå du ä en mod (modifikation? (:!!! ) å så spammaru ner heeeela forumet azzå lål!! Azzå du ska int snacka åff-topikk lål!! du ska va seriös, int spam azzå.. Som jag gjorde nu alltså.. Ang. newbisarna i SA-forumet.. Dom är inga "n00bar".. Dom är bara lite.. okunniga. Hur bra var ni själva när ni var små pluttar och nya på forumet? Nä juste! Redigerad 9 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Azzå du ä en mod (modifikation? (:!!! ) å så spammaru ner heeeela forumet azzå lål!! Azzå du ska int snacka åff-topikk lål!! du ska va seriös, int spam azzå.. Som jag gjorde nu alltså.. Ang. newbisarna i SA-forumet.. Dom är inga "n00bar".. Dom är bara lite.. okunniga. Hur bra var ni själva när ni var små pluttar och nya på forumet? Nä juste! Har kört samma stil allatid Loved by some , Hated by many Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Azzå du ä en mod (modifikation? ) å så spammaru ner heeeela forumet azzå lål!! Azzå du ska int snacka åff-topikk lål!! du ska va seriös, int spam azzå.. Som jag gjorde nu alltså.. Ang. newbisarna i SA-forumet.. Dom är inga "n00bar".. Dom är bara lite.. okunniga. Hur bra var ni själva när ni var små pluttar och nya på forumet? Nä juste! Jag frågade inte om man fick tjörra helikopter iaf. Jag postade mina skins som inte kom in på GTA mods. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Azzå du ä en mod (modifikation? (:!!! ) å så spammaru ner heeeela forumet azzå lål!! Azzå du ska int snacka åff-topikk lål!! du ska va seriös, int spam azzå.. Modifikation - ja, jag är genetiskt modifierad till att sprida skräck bland forumets medlemmar. Så: Grr arghh! Nä okej, inget mer off-topic då. (Även om Gunnar den enfaldige kommer ha ett och annat att säga om den saken.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Hänger som de flesta andra i offtopic-delen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Allmänt > Off-Topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Off-topic. Hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Off-topic-delen såklart, var hur länge sen som helst jag gick in i ett GTA-forum (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Off-Topic med visst inslag av San Andreas-forumet titt som tätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Allmänt! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Just nu händer det inte så mycket på GTA-PC-fronten så det blir mest Off-topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 vote: offtopic delen. mest då i musik, film & grafik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Nä okej, inget mer off-topic då. Nu kommer jag med mina roliga skämt igen. Det här är ju Off-topic forumet, så gå till något annat forum om du inte vill skriva off-topic. Obs (HAHAHA!!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Nu kommer jag med mina roliga skämt igen. Det här är ju Off-topic forumet, så gå till något annat forum om du inte vill skriva off-topic. Obs (HAHAHA!!). Nu blir inte Hunter glad. Nu kommer han och tar dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Offtopic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Off-topic-delen, de andra besöker jag bara någon gång i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Har inte orkat läsa igenom tråden, så jag vet inte om någon redan har sagt det här,(klickade på new reply på första sidan!) men c:a 68% av gtasajtens forummedlemmar hänger väl ENDAST i sa-delen, så dom kan ju inte svara! Dom köper sa, blir medlemmar på gtasajten, och skriver en, 30- 40 nya trådar utan att läsa faq/information.... Redigerad 10 januari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Vote: Off-Topic Är mest i allmänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts