Mr.Magic Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ja, rösta på! Vote: Off-topic delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Jag hänger mest runt i Musik,film,grafik Vote:Off-Topic. Redigerad 9 januari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vote: Ungefär lika mycket i alla Jag brukar hänga i dom trådar där man kan ge dumma svar på dumma frågor.. (:!!! Det är mitt "yrke" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Off-topic, bitches. The best. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ajjmänt. Den jigger i off-topic. Så jag jöstade på off-topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Most active in Papperskorgen 2082 posts in this forum ( 25% of this member's active posts ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Most active in Papperskorgen 2082 posts in this forum ( 25% of this member's active posts ) Men ni modar och admins har ju vart så dumma och flyttat alla våra posts till Papperskorgen när ni gör era "vårstädningar" (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Orka GTA.. vote: Off-topic 4 lajf!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Är mest i Off-Topic delen, nu.. (:!!! Förr var jag mest i GTA-delen.. Vote: Off-Topic delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Bara i Offtopic delen (:!!! Musik,film,grafik och allmänt owns ! alla andra forum är tråkiga Speciellt SA forumet..... Massa tröga som inte fatta något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Speciellt SA forumet..... Massa tröga som inte fatta något... W0rd, i början var det kul att se på nya bilder och sånt men nu kommer det bara massa jävla noobs och frågar "När får man tjörra heli kopter". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Off-topic så klart. Alla sköna forumiter håller till här...och alla trådar som är värda att posta i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Enligt statistiken: Allmänt 608 posts in this forum ( 21% of this member's active posts ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Detta makes no sense Total Cumulative Posts 979 ( 0.28% of total forum posts ) Posts per day 5.7 Joined 22-July 04 Most active in Spel 397 posts in this forum ( 41% of this member's active posts ) User's local time No Information jag är bara i spel och allmänt... borde det inte stå most posts in allmänt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag håller mig mest i Off-Tpicdelen, för att jag är en socialdemokrat med väldigt krulligt hår från midjan och ner (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Off-topic så klart. Alla sköna forumiter håller till här...och alla trådar som är värda att posta i! Du e också skön Funny (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag hänger mest i offtopic.... |)3+ r0xx0r4r f3++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Vote;Off-Topic Hänger mest i Allmänt och Spel (:!!! Redigerad 9 januari, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Du e också skön Funny (:!!! Ehm...dom sköna forumiterna jag snackade om var jag själv och...min vän Gunnar den enfaldiga, som för övrigt är en strumpa, som råkar befinna sig på min högra hand. Ehm...sköna är vi allihopa, allihopa, allihopa...du med, och jag med. Edit: Gunnar den enfaldiga är för övrigt ondare än jag. Redigerad 9 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ehm...dom sköna forumiterna jag snackade om var jag själv och...min vän Gunnar den enfaldiga, som för övrigt är en strumpa, som råkar befinna sig på min högra hand. Ehm...sköna är vi allihopa, allihopa, allihopa...du med, och jag med. Edit: Gunnar den enfaldiga är för övrigt ondare än jag. Han har bara ett öga va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts