Copstar Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Utsidan: 2300 faces+lampor o listen Insidan: 1300 faces+säte -ratt Hjul: 6600 faces Ratt: 6700 faces =14200 och då e bodykittet inte med så mna kna säga att Hjulen o ratten göe poly halten så hög Redigerad 29 januari, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Hade griimn gjort ratten? inte dåligt sjuk den killen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Hade griimn gjort ratten? inte dåligt sjuk den killen... Jo, griimn gjorde den ratten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Shit! Den måste ha varit svår att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Iofs bara o kopiera en länk o lägga rätt men bara att komma på iden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag satt o lekte lite samtidigt som jag tittade på Fast n Furious och här e resultat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Kan du inte göra en version med vanligt kjolpaket och inte bara monster versionen!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Kan du göra en helt (HELT) orginal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Kan du göra en helt (HELT) orginal? Ehh, Det ska vi... Har du missat det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Hyffsat überfet med det nya karosskittet, kan ni inte lägga in det o det an´dra kittet som extra1 o extra2 ? Skulle va en dröm alltså..fortsätt så, o du blir nog berömd en dag...grym som f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 .men va fan den där kulan i ratten är rätt så mycket över polly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Fan killar va ni äger gillar er style men hur blir det me pickupen lol skojja med er bara men du copstar skit i tjolarna mycket snygare med sänkt retro me fet lack hoppas ni blir klara med bilarna snart sorry copstar lånar din tråd lite är det nån som vill hjälpa mig med pvn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 .det är bara mars attack som förstår mig... man kan inte göra riskokare av en sån där bli.. en retro bli ska ha retro stylning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jo, jag har tagit bort kjolpaketet, jag hadde bara tråkigt när jag gjorde det men jag ska göra klart denna sen gör jag Pickuppen ,men då måste jag modda om typ halva bilen, så det kan ta ett tag innan det bli klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Det gör inget vi kan vänta. ("väntar man på nått gått så väntar man alldrig förlänge") hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jag hadde nu tänkt att försätta på min vw men jag behöver hjälp med texturerna :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts