oscarw_89 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Nice!! Skulle vara snyggt med en fet cromad veiation också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 För kännedom så finns denna redan på www.gta3mods.de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 .men va fen ingen riskokare A.A skaffa bevis innan du säger något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 För kännedom så finns denna redan på www.gta3mods.de Är du dum i huvet eller ? Det är Copstar som suttit o gjort karossen ända från scratch ! Kom f*n inte o påstå något annat ! För övrigt: Jäkligt snyggt kjolpaket också Copstar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jämför uppbyggnaden på dom så ser du att dom e helt olika så kan jag passa på att quota lunch A.A skaffa bevis innan du säger något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 .vad e polycounten på din cöpstar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) .vad e polycounten på din cöpstar? Hehe den e på 20 000 faces med grimns kedjeratt som har 7000 faces Redigerad 28 januari, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Fett me pollys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 .men va fen ingen riskokare A.A skaffa bevis innan du säger något Ok, vill du ha bevis ska du få! tss. http://www.gta3mods.de/gta3_cars9.php och bläddra ner på sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Ok, vill du ha bevis ska du få! tss. http://www.gta3mods.de/gta3_cars9.php och bläddra ner på sidan! Men IQ!! Det är inte samma!! Den på sidan är en gammal dålig låg polly. och copstars (m.f.) är en ny självgjord super perfekt hög polly. (extremt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Men IQ!! Det är inte samma!! Den på sidan är en gammal dålig låg polly. och copstars (m.f.) är en ny självgjord super perfekt hög polly. (extremt) Men ditt hue, har jag sagt att det är samma kanske? Jag sa att det redan fanns en på Gta3mods.de, men inte att det var likadan modell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 .okej stora A.A du har väl alltid rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Hur många tkr jag ska ha bodykittet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Men ditt hue, har jag sagt att det är samma kanske? Jag sa att det redan fanns en på Gta3mods.de, men inte att det var likadan modell. Vad spelar det för roll om det redan finns en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) Jag tycker nog den va snyggare utan bodykittet men bodykittet var inte fult direkt... Redigerad 28 januari, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 .okej stora A.A du har väl alltid rätt Kunde inte sagt det bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Men IQ!! Det är inte samma!! Den på sidan är en gammal dålig låg polly. och copstars (m.f.) är en ny självgjord super perfekt hög polly. (extremt) Så mycket polys e det inte max 500 hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Så mycket polys e det inte max 500 hahaha Wow ! Kanske karossen ja ! Men han har ju gjort inredning o sånt också ! Och Griimn's ratt på 7.000polys är ju där också ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Dessutom så var den på hemsidan till GTA3inte till Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) .en ratt på 7000 polys fan så nödvändigt edit ja ska inte säga något själv Redigerad 29 januari, 2005 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts