asshumla Skrivet 12 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Sluta tjata om Peace märken ! Kan ni inte läsa eller ? Jag skrev att det är en TEST version alltså betyder det att vi testar lite smått på den så vi vet ungefär hur den ska se ut o sånt sen då vi ska göra den !!! Men vi ska inte göra den nu eftersom vi ska göra klart originalet och Copstars orange-svarta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 (redigerad) Jag behöver hjälp :'( :'( :'( :'( med att göra ett säte som kan passa i en custom vw den orange/svarta. :'( så ska ratten se ut men den kan jag göra själv. Redigerad 12 januari, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Är det inte lite fel här ? Redigerad 15 januari, 2005 av Gta-Playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Är det inte lite fel här ? Vad e det för fel ? EDIT kan liga gärna uppdatera lite dom vita grejerna där fram ska inte vara där Redigerad 15 januari, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Snyggt! men sista bilden var lite mysko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Snyggt! men sista bilden var lite mysko Vad är det som är myska med den bilden ? Det är ju en bild inifrån bilen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Ser lite mörkt ut, har du fixat normalsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Ser lite mörkt ut, har du fixat normalsen? Jo jag har fixat normalsen men det e svart skinn där så jag ska föröka göra den lite ljusare EDIT: gjorde det gansska mkt ljusare nu Redigerad 16 januari, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Fett sjyst fort sätt så och glöm inte att mantan ska vara orange:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Fett sjyst fort sätt så och glöm inte att mantan ska vara orange:P Inte prata om mantan här det kanske inte ens blir nått av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Helgrym buss! En av dom snyggaste "hembyggena" jag sett här på forumet hitills...helt underbar..att du kan hålla tillbaks, jag brukar alltid bli typ 90% klar, sen tar jag o river ner o gör om o lägger till så mycke detaljer så allt blir skit...hehe... Men ändå, helgrym buss, jag kan nog hjälpa till med framsätena, om du känner för o dela med dig av ratten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Sk*t snygg wv buss jag skulle aldrig klara av att modda så sär snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Niiiice! | | | V kundeinte hålla mig...vet att några medlemmar här på forumet hatar när jag säger niiiiice... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Jaja, jag har gjort klart nästan hela inredngein, ska bara lägga till mätare o sånt sen så e bilen klar Jag har bytt fälgar nu Redigerad 26 januari, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Ska du inte fixa bumpers och "sidospoilers" (eller vad man ska kalla det)!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Vill du ha några mätar-texturer(dom jag har till volvon)? Du har missat lite på taket, ovanför dörren....du ser det direkt om du kollar reflektionerna på senaste bilden...dessutom vill jag minnas att bakre hjulhusen var mer rundade....annars: PGW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Snygg bil men....skulle vara snyggare om man såg typ ett kjolpaket eller nåt...klar snart eller?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joda Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Är hjulen inte lite högt upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Är hjulen inte lite högt upp? Nope, du kanske inte har sett han han har gjort ett bodykit ? Fast det är helt format efter karossens forum typ(eller hur ja ska förklara det?) istället för att vara buckligt som bodykits brukar vara... E ju inte lika snyggt med ett buckligt som med ett helt slätt(stavning?) o fint på en VW Buss ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 så nu har jag satt på kjolpaket som alla ville det blev inge bra tkr jag, vad tkr ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts