asshumla Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Hej, jo det är så att jag och Copstar håller på att göra en VW Buss(det är bara Copstar som jobbat på modellen ännu.). Och vi ska göra många versioner av den bl.a. en surfbuss och en peace buss o sådana grejjor ! Copstar ska göra själva karossen klart sen ska båda jag och copstar göra detaljer till den... Och jag gör fälgen/fälgarna till den... Men har hittills inte gjort nån fälg jag vill posta bild på men däremot så hade Copstar en bild av karossen jag skulle lägga upp här... Hoppas ni upskattar att vi ska göra VW Bussen och i olika versioner dessutom ! Men här har ni iallafall bilden av det copstar gjort på bussen( )!: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Nice med en peace vw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Kommer det att vara olika bilar eller olika "modeller" av bilen så att det blir olika varge gång en spawnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Kommer det att vara olika bilar eller olika "modeller" av bilen så att det blir olika varge gång en spawnas. Njäe jag o Copstar hade nog tänkt göra några olika som e på några dff o txd filer så att man väljer version men det kan nog mycket väl hända att vi packar ihop dom så dom kommer i olika som det du sa om spawningen... osså glömde jag säga att vi ska göra en rostig version av den också ! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Bilen har nu 440 faces. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Sry för dubbel post Redigerad 10 januari, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ser bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Update igen det som e gjort e ett par hjul o lite andra färger Nu börjar det se ut som en VW Edit: kom gärna med ideér Redigerad 10 januari, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Attan va het den kommer bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Update igen det som e gjort e ett par hjul o lite andra färger Nu börjar det se ut som en VW Edit: kom gärna med ideér Shiat biaatch, Linkar precis den i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Shiat biaatch, Linkar precis den i SA. JAHA jag har inte ens sett den i SA edit:jag funderar på att göra en sån här verion Redigerad 10 januari, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Nu e grunden på inredningen klar nu ska den 'pyntas' och sedan textureas sen e den klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jevligt najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mars_attack Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Du copstar jag har ett förslag om du vill så kunde ni göra en pickupversion kan skicka bilder på en jag ritat innan bara förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Hehe, nu har jag o copstar börjat lite på en testversion av hippie bussen ! Det är bara en testversion nu för att vi först ska göra klart originalet o copstars orange-svarta ! Men såhät ser Hippie-test-versionen ut (Jag som gjort fälgarna och peace-texturerna som e på den med Copstar har texturerat och även gjort karossen ! )! : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Wiiiieeee en hippie buss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Ingen hippe buss utan peace märke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 (redigerad) Ingen hippe buss utan peace märke Jag kommer att göra ett snart... ...vill göra klart Orginal och min Oranga/svarta, sen ska jag o veewee förstätta med andra versioner. Redigerad 12 januari, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Fin buss men som sagt så blir det ingen Hippie buss utan ett peace-märke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts