ufoman Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Såg bara att det låg ute en del sidor om bilder om ufo och bigfot om dem är fejkade eller inte, det går att fejka precis vad man vill ville bara göra en del uppmärksamma på att det är ganska enkelt att fejka bilder fodral osv.. gjorde fodralet snabbt och enkelt på paint.. Redigerad 9 januari, 2005 av ufoman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) (:!!! Han har ju ett poäng idet. Det är mycket tjafs att det finns ufon och bigfoot och att en bild inte bevisar någonting. Håller med! Redigerad 9 januari, 2005 av MJ_THE_GAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Såg bara att det låg ute en del sidor om bilder om ufo och bigfot om dem är fejkade eller inte, det går att fejka precis vad man vill ville bara göra en del uppmärksamma på att det är ganska enkelt att fejka bilder fodral osv.. gjorde fodralet snabbt och enkelt på paint.. Du är rolig eftersom du gör bort dig hela tiden. Ti-hi. I klarspråk, dina bilder är skitfula, ser inte alls verkliga ut och skulle aldrig misstas för en riktig bild, ändå sitter du och skränar om hur lätt det är att fejka en bild så den ser verklig ut. What the fuck, dawg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Du är rolig eftersom du gör bort dig hela tiden. Ti-hi. I klarspråk, dina bilder är skitfula, ser inte alls verkliga ut och skulle aldrig misstas för en riktig bild, ändå sitter du och skränar om hur lätt det är att fejka en bild så den ser verklig ut. What the fuck, dawg. Håller med. Lägg ner lite tid för att försöka göra en realistisk bild istället för att komma med värdelösa försök hela tiden. Ingen av de blider du lagt upp här skulle kunn lura nån. Ansträng dig lite om du vill bevisa nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Bli mer skillad på att göra fejkade bilder. Ingen dumt menat men dom suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Försök med photoshop om du har tillgång till det . Redigerad 10 januari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag blev tvungen Och snälla, inga "det där är ju skit" Jag har faktiskt inte sagt att jag tycker att det ser helt verkligt ut, dock gick det fort, ungefär 3-5 minuter tog det det jag gjorde var: Ändra ljuset på ufot Ändra färgen Blur effekt på Ufot Blur effekt på bilden (så att man inte ska märka lika bra) Dämpa JPEG kvaliten med 88% (så att man inte ska märka lika bra) Så meningen till att jag gjorde dålig kvalite på bilden är så att man inte ska se lika bra att det är fejk, då säger man bara "fick inte in nå bra bild" http://img132.exs.cx/img132/5886/ufo0ni.jpg http://img132.exs.cx/img132/4412/post3111053046092be.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag blev tvungen Och snälla, inga "det där är ju skit" Jag har faktiskt inte sagt att jag tycker att det ser helt verkligt ut, dock gick det fort, ungefär 3-5 minuter tog det det jag gjorde var: Ändra ljuset på ufot Ändra färgen Blur effekt på Ufot Blur effekt på bilden (så att man inte ska märka lika bra) Dämpa JPEG kvaliten med 88% (så att man inte ska märka lika bra) Så meningen till att jag gjorde dålig kvalite på bilden är så att man inte ska se lika bra att det är fejk, då säger man bara "fick inte in nå bra bild" Sämtre kvalite men 100& verkligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Sämtre kvalite men 100& verkligare! Kvaliten är 88% sämre, som jag skrev, sen det dära suddiga gjorde jag också änkomt, så att man inte ska se lika tydligt att det är inklippt... get it? Du borde läsa vad jag skriver, inte bara kolla på bilderna (min bild = 10kB) (orginala bilden = 25kB) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag blev tvungen Och snälla, inga "det där är ju skit" Jag har faktiskt inte sagt att jag tycker att det ser helt verkligt ut, dock gick det fort, ungefär 3-5 minuter tog det det jag gjorde var: Ändra ljuset på ufot Ändra färgen Blur effekt på Ufot Blur effekt på bilden (så att man inte ska märka lika bra) Dämpa JPEG kvaliten med 88% (så att man inte ska märka lika bra) Så meningen till att jag gjorde dålig kvalite på bilden är så att man inte ska se lika bra att det är fejk, då säger man bara "fick inte in nå bra bild" http://img132.exs.cx/img132/5886/ufo0ni.jpg http://img132.exs.cx/img132/4412/post3111053046092be.jpg Ser riktigt bra ut faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag blev tvungen Och snälla, inga "det där är ju skit" Jag har faktiskt inte sagt att jag tycker att det ser helt verkligt ut, dock gick det fort, ungefär 3-5 minuter tog det det jag gjorde var: Ändra ljuset på ufot Ändra färgen Blur effekt på Ufot Blur effekt på bilden (så att man inte ska märka lika bra) Dämpa JPEG kvaliten med 88% (så att man inte ska märka lika bra) Så meningen till att jag gjorde dålig kvalite på bilden är så att man inte ska se lika bra att det är fejk, då säger man bara "fick inte in nå bra bild" Så här menar du??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 HÄR e min gamla gubbe haha SHaft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 MJ, det är inte möjligt att ta en sådan bild. Ska man fejka så handlar det om att se pixlar eller att allt är fyrkantigt, eller vad man ska säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts