Jump to content

Ge mig en bild!..

ufoman
 Share

Recommended Posts

Såg bara att det låg ute en del sidor om bilder om ufo och bigfot om dem är fejkade eller inte, det går att fejka precis vad man vill ville bara göra en del uppmärksamma på att det är ganska enkelt att fejka bilder fodral osv..

gjorde fodralet snabbt och enkelt på paint..

post-31-1105307497_thumb.jpg

Redigerad av ufoman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg bara att det låg ute en del sidor om bilder om ufo och bigfot om dem är fejkade eller inte, det går att fejka precis vad man vill ville bara göra en del uppmärksamma på att det är ganska enkelt att fejka bilder fodral osv..

gjorde fodralet snabbt och enkelt på paint..

Du är rolig eftersom du gör bort dig hela tiden. Ti-hi.

I klarspråk, dina bilder är skitfula, ser inte alls verkliga ut och skulle aldrig misstas för en riktig bild, ändå sitter du och skränar om hur lätt det är att fejka en bild så den ser verklig ut. What the fuck, dawg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är rolig eftersom du gör bort dig hela tiden. Ti-hi.

I klarspråk, dina bilder är skitfula, ser inte alls verkliga ut och skulle aldrig misstas för en riktig bild, ändå sitter du och skränar om hur lätt det är att fejka en bild så den ser verklig ut. What the fuck, dawg.

Håller med. Lägg ner lite tid för att försöka göra en realistisk bild istället för att komma med värdelösa försök hela tiden. Ingen av de blider du lagt upp här skulle kunn lura nån. Ansträng dig lite om du vill bevisa nått.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blev tvungen ;)

Och snälla, inga "det där är ju skit"

Jag har faktiskt inte sagt att jag tycker att det ser helt verkligt ut, dock gick det fort, ungefär 3-5 minuter tog det det jag gjorde var:

Ändra ljuset på ufot

Ändra färgen

Blur effekt på Ufot

Blur effekt på bilden (så att man inte ska märka lika bra)

Dämpa JPEG kvaliten med 88% (så att man inte ska märka lika bra)

Så meningen till att jag gjorde dålig kvalite på bilden är så att man inte ska se lika bra att det är fejk, då säger man bara "fick inte in nå bra bild" :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blev tvungen :P

Jag har faktiskt inte sagt att jag tycker att det ser helt verkligt ut, dock gick det fort, ungefär 3-5 minuter tog det det jag gjorde var:

Ändra ljuset på ufot

Ändra färgen

Blur effekt på Ufot

Så meningen till att jag gjorde dålig kvalite på bilden är så att man inte ska se lika bra att det är fejk, då säger man bara "fick inte in nå bra bild" :D

Sämtre kvalite men 100& verkligare! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sämtre kvalite men 100& verkligare! ;)

Kvaliten är 88% sämre, som jag skrev, sen det dära suddiga gjorde jag också änkomt, så att man inte ska se lika tydligt att det är inklippt... get it?

Du borde läsa vad jag skriver, inte bara kolla på bilderna

(min bild = 10kB) (orginala bilden = 25kB)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blev tvungen :)

Ändra ljuset på ufot

Ändra färgen

Blur effekt på Ufot

Så meningen till att jag gjorde dålig kvalite på bilden är så att man inte ska se lika bra att det är fejk, då säger man bara "fick inte in nå bra bild" :)

Ser riktigt bra ut faktiskt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blev tvungen :rolleyes:

Ändra ljuset på ufot

Ändra färgen

Blur effekt på Ufot

Så meningen till att jag gjorde dålig kvalite på bilden är så att man inte ska se lika bra att det är fejk, då säger man bara "fick inte in nå bra bild" ;)

Så här menar du??!!

post-31-1105387905_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor