ufoman Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ge mig en bild på spelet när du springer runt i öknen, står på ett berg osv. ta kort med en digitalkamera på tvn, så ska jag visa vad som går att göra på paint på 5 min.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Skrytardags. Kan fixa om ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Paint? Är det ett skämt? Kör Photoshop istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ufoman Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Nej är inte det som är meningen med det hela, ska visa hur simpelt det är att göra ett fake.. genom exvis paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det verkar vara extremt många intresserade. Jag skulle ge dig en om jag hade digitalkamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ta Azore :s sign.!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Euhm ok Redigerad 9 januari, 2005 av mankan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Har bara denna: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Denna kan tyckas vara lite svår, och det är bra, för det är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ufoman Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Blev inte så bra pga färgen på tvn det är inte övertygande i någon grad men har sett värre som påstog att det va äkta bra..: gärna mer bilder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag visste att han skulle göra något sånt här löjligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag visste att han skulle göra något sånt här löjligt!! Det är är inte alls löjligt!! det bevisar ju faktist att det är jätteenkellt att göra fejkbillder på datorn , på ca 7 min (:!!! !!!!! och det är ändå i paint. sen kan man nog göra ännu mer realistiska bilder om man har en bättre bild och använder phtoshop . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ufoman Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Här är en till liten bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Men den där såg inte realistisk ut. Den var rent ut sagt värdelös. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 It sucked monkey arse, mate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Här är en till liten bild... Oh shit jag gick nästan på den där (sarkasm). Redigerad 21 februari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Skulle ha gått dock. Använd Photoshop. Blurra lite eller något. edit: Ta min, ta min! Redigerad 9 januari, 2005 av Beaver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ufoman Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ska det. är inte meningen att det ska se realitiskt ut, utan använde paint där det inte finns särskilt många möjligheter för att visa att det är väldigt enkelt att fejka bilder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svärd Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Finns big foot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ska det. är inte meningen att det ska se realitiskt ut, utan använde paint där det inte finns särskilt många möjligheter för att visa att det är väldigt enkelt att fejka bilder.. Och varför ska du bevisa att man kan fejka? Är det nån som har fejkat något eller? Btw, så är det ju nästan lika enkelt att fejka i alla spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts