erik_vice88 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Min ps2 har blivit helt konstig.Varje gång jag ska spela ett spel så funkar det som normalt,men om ja typ pausar spelet en stund så stängs den av!!! Men vilar ps2:an en stund,så funkar den lika länge som den vilade (asså om jag låtit den vara avstängd 1 timme och börjar spela sen,så kanske den stängs av efter en och en halv timme!) Vet nån vad jag ska göra?Den är ju nästan helt ny men måste jag ändå skicka den på reparation? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Skum ps2:a.. Om du har garantin kvar kan du ju alltid fixa en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 De hände efter den där stormen kom :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 De hände efter den där stormen kom :'( :'( :'( Då har det väl blitt nåt elfel i spelet.. Eller kanske i era eltrådar som hänger i luften? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Knappast troligt Tvn,brödrosten,allt funkar som normalt det är bara playstationet som är bäng. Edit:Det är min ps2 som är felet,inte ett spel Redigerad 9 januari, 2005 av erik_vice88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Halvtaskiga elektriska prylar + Slägga eller hammare = Kul Det är enda hoppet för dig nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Problem Solved! Det Funkar På en annan kontakt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts