berit Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det ska väl finnas en klädaffär i Los Santos som heter typ Victim men den är inte utmärkt på kartan så jag hittar den ej och jag vet att den ligger i typ rodeo men den enda klädbutiken där är ju prolabs Kommer man kunna se den på kartan längre fram i storyn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det är ju lite svårt att veta när du inte säger hur långt du kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Victim öppnas då du anländer till Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 I Rodeo finns 3 klädaffärer. Victon,Prolaps och Didier Sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Victim öppnas då du anländer till Las Venturas. Ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dennis_b Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Men jag har gjort ett par uppdrag hos toreno (efter frågetecknet) men det har fortfarande inte öppnat?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Det är ju nån klädaffär som öppnas när man kommer tillbaka till los santos men jag vet inte vilken det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Titta på papperskartan du fick med spelet, där är alla klädbutiker utmärkta också vilka klädbutiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Titta på papperskartan du fick med spelet, där är alla klädbutiker utmärkta också vilka klädbutiker. Jo men det står ju inte när de öppnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Det öppnas efter uppdragen vid flygplatsen tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Nu ska vi bena ut detta för gott, grabbar ! Binco, Pro-Laps och SubUrban öppnar efter uppdraget Nines & AK's med Sweet. Zip öppnar då man kommer till San Fierro Victim öppnar då man kommer till Las Venturas för första gången som tidigare nämnt. Didier Sachs öppnar då man kommer tillbaka till Los Santos. Tror att jag fick med alla . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Nu ska vi bena ut detta för gott, grabbar ! Binco, Pro-Laps och SubUrban öppnar efter uppdraget Nines & AK's med Sweet. Zip öppnar då man kommer till San Fierro Victim öppnar då man kommer till Las Venturas för första gången som tidigare nämnt. Didier Sachs öppnar då man kommer tillbaka till Los Santos. Tror att jag fick med alla . FEL! Victim öppnar INTE efter man precis kommit till Las Venturas! Jag är själv där (i Las Venturas) och jag vet VAR Victim ligger. Men man kan INTE gå in!!!! P.S jag är på flykskolan, om du kan ge nåt tips så att det blir lättare eller nåt så säg till D.S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) ... Redigerad 21 februari, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 FEL! Victim öppnar INTE efter man precis kommit till Las Venturas! Jag är själv där (i Las Venturas) och jag vet VAR Victim ligger. Men man kan INTE gå in!!!! P.S jag är på flykskolan, om du kan ge nåt tips så att det blir lättare eller nåt så säg till D.S För att Victim ska öppna måste du troligen klara flygskolan och de påföljande flyguppdragen, så att hela ökenstoryn blir komplett. Det är bara att nöta som fan på flygskolan, enda tipset jag kommer på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Klara uppdragen istället, så öppnas det så småningom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts