_Ricky_ Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Mm kanske det kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag brukar mata mina hästar med lite gamla kablar som jag sticker in genom en port på baksidan av datorn!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Men hallå?????? Ska ni prata om får eller mitt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Men hallå?????? Ska ni prata om får eller mitt problem? Använd ett antivirus program!! Eller så kanske det gåt med detta gratis program (fast det är ett ad remower program) ad-aware , tillvärkarens hemsida http://www.lavasoftusa.com/ Redigerad 9 januari, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Normalt sett är det bara att köra några antivirussökningar så brukar skiten försvinna. Men det duger oftast inte med bara ett program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) SIGNATURSTÖLD! http://67.18.37.14/19/132/emo/yaymm.gif Det där är Umbertos signatur, Sikorka (?). Tvivlar starkt på att du har bett om att få använda den. Redigerad 9 januari, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag brukar mata mina hästar med lite gamla kablar som jag sticker in genom en port på baksidan av datorn!! Jag med ! spec Usb kablar ! mums ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag med ! spec Usb kablar ! mums ... Sen gillar dom att äta ram minne!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Sen gillar dom att äta ram minne!! Mina äter inte ram-minne, måste det vara ram minne eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Mina äter inte ram-minne, måste det vara ram minne eller? Nejdå ! det går bra med ett maffigt grafikort också ! Och det har inte jag det är därflr jag inte har kvar några hästar då.... Jag er en snel (senil) hest ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 SIGNATURSTÖLD! http://67.18.37.14/19/132/emo/yaymm.gif Det där är Umbertos signatur, Sikorka (?). Tvivlar starkt på att du har bett om att få använda den. JAg vet ingen ting om Umbertos heller vem det är! Och om jag har tagit samma singnatur som han, FÖRLÅT ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts