The_KeeperBoy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Nån som har Xperteleven och vill disktera spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vad i helvete är Xperteleven ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Låter som "Expert-eleven" eller nåt. Expert-television förkortat kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Nej, det är nåt fotbollspel på internet.. man ska typ göra ett eget lag & nå mer.. & nej ja har det inte utan jag googla efter det .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vad snackar du om?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag har det! Xperteleven Mitt lag heter Buffy Fuffy Team Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vad snackar du om?? Det är ett fotbollspel där man kan skapa egna lag.....Det är skitkul om nån är medlem kan ni gå med i min liga, den heter DanskSvenskan (liga id:11607) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Självklart är man med på xperteleven! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag har det! Xperteleven Mitt lag heter Buffy Fuffy Team Härligt lagnamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 ......jag har, men spelar i en privat liga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 ......jag har, men spelar i en privat liga OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Min liga börjar snart igen så om ni vill gå med så får ni skynda er (liga id:11607) den börjar den 17:e Redigerad 11 januari, 2005 av The_KeeperBoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Inte någon som har managerzone då? riktig bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag har det! Jag vill passa på att säga att jag kom på tredje plats i xpert champions league, första omgången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag har det också. Jäkligt kul är det. Säsongen har precis börjat för mig. En förlust so far. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 15 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Min liga har säsongsuppehåll igen om ni vill gå med. Redigerad 20 oktober, 2005 av The_KeeperBoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Fan jag kom fyra skulle bara vunnit den sista och kommit up till Division 1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Fan jag kom fyra skulle bara vunnit den sista och kommit up till Division 1! Jag som kom 3:a och skulle bara ha vunnit sista så JAG kom upp i Division 1! *EDIT* Såg just att jag slog dig med 3-0 i sista matchen . Men jag var bara 2 poäng från uppflyttningsplats. Redigerad 15 mars, 2005 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jag har det! Jag vill passa på att säga att jag kom på tredje plats i xpert champions league, första omgången Vad heter ditt lag då? "jag har flyttat till usa"? HAHHAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Det är ett fotbollspel där man kan skapa egna lag.....Det är skitkul om nån är medlem kan ni gå med i min liga, den heter DanskSvenskan (liga id:11607) Jag har skickar en ansökan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts