elektrobanK Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 I Las Venturan finns en: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 HS rocket launcher är på den röda pricken. på den blåa pricken så finns det HS rocket launcher, flamethrower, vanliga rocket launcher och minigun. det är inte säkert att dom 4 vapen finns i torenos hus tog ganska lång tid innan dom pluppade fram där för mig. edit: här finns alla vanliga rocket launcher. Okey.... Jag ska kolla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 De finns mestadels i parkeringshus. Look around! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 De finns mestadels i parkeringshus. Look around! Mm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Men asså vart är VÄRMESÖKANDEROCKETLAUNCHERN ? Jagharhaft den 1 gång men jag kan inte komma ihåg vart jag fick den ifrån... Jag kommer ihåg attjag stod i en trång gränd... O senså sköt jag mot gatan (I gränden) O sen for missilen mot mig ! DEN VÄNDE ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Men asså vart är VÄRMESÖKANDEROCKETLAUNCHERN ? Jagharhaft den 1 gång men jag kan inte komma ihåg vart jag fick den ifrån... Jag kommer ihåg attjag stod i en trång gränd... O senså sköt jag mot gatan (I gränden) O sen for missilen mot mig ! DEN VÄNDE ! Finns bla på flygplatsen i SF, mellan några bränsletankar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Finns bla på flygplatsen i SF, mellan några bränsletankar. Men den RLanchern är ju inte värmesökande ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Men den RLanchern är ju inte värmesökande ! För mig är den då värmesökande. Om siktet är rött så följer raketen målet men om det fortfarande är grönt går raketen bara rakt fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 För mig är den då värmesökande. Om siktet är rött så följer raketen målet men om det fortfarande är grönt går raketen bara rakt fram. Okej... Tack ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts