Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det är så att jag ska försöka fixa Helena Wankstein. Men nu har jag lagomt med muskler å allt men hon säger att jag ska fixa lite stil.. vad ska jag ha då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Snygga kläder och en grym bil!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jo men jag har ju Pimp suiten nu.. borde inte den räcka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Köp en Tuxedo på DS och ha inte så mycket muskler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Fixade det där nu, det räckte med att jag åkte dit med en limo. Men nu till nästa fråga, vart ligger stället hon säger att hon finns på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Flint Intersection i Flint County Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Är det inte ett hjärta där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det ska vara ett hjärta där om hon är din flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Nu är det ett hjärta där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 När jag åkte dit nu sista gången så stod det nått med att jag aboneded henne eller nått jäkla konstigt, vet inte vad det var för ord, nått likande iaf. Fattade inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ändå när du har dejtat 100% kommer hon ge dig bonde kläder , så blir CJ en bonde . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ändå när du har dejtat 100% kommer hon ge dig bonde kläder , så blir CJ en bonde . Okej, men tänk om han dumpat mig Kan hon väl inte göra.. har ju inte varit borta länge från henne, högst 2 dygn innan nästa dejt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Okej, men tänk om han dumpat mig Kan hon väl inte göra.. har ju inte varit borta länge från henne, högst 2 dygn innan nästa dejt.. Prova gå till henne med en gimp suit, och ge henne sen en dildo som en present, så kommer hon nog aldrig att dumpa dig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Men, om hon nu dumpat mig, är hjärtat kvar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Men, om hon nu dumpat mig, är hjärtat kvar då? Har nog aldrig varit med om att tjejerna dumpade mig nån gång, om hjärtat finns kvar så går det att dejta henne, men om hjärtat inte finns mer på kartan, då kommer du aldrig hitta henne, om du dödar de också så försvinner ju hjärtat också. Då är hon död, aldrig få tag på henne mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Mm men hjärtat finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Mm men hjärtat finns där. Dumpar hon dig varje gång du går dit , då kanske du har muskler. Ett råd att du får tag på alla oysters, så blir du aldrig dumpad mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Nej det hände bara en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Nej det hände bara en gång. Då har du inga problem med henne . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts