Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ett tips är att gasa så lite som möjligt, mätaren sjunker då saktare. Sväva alltså så mycket som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalikax Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Okey..tack ska testa senare är så jävla trött på det uppdraget så ja pallar inte nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Förstår dig, det där uppdraget är ännu värre tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Man behöver visst göra dom uppdragen för 100% Men inte för att komma vidare i storyn Så om man vill klara 100 % så kan man spara dom tills allra sist när man typ har 99,9 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 @Alla som klagar på att jag inte var bättre när jag var ny: Jag var visst bättre, för jag läste reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fogel Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Hej jag är på det uppdraget i san fierro hos zero när man ska skjuta dom jävla helikoptrarna med en machine gun och skydda "masterna" men dom har ju sabbat alla masterna även när jag har 1.00 minut kvar..jag tycker jag skuter ner dom flesta planen ändån...gör jag fel eller har någon nått tips`? Du behöver inte köra zeros uppdrag huvudtaget jag körde dom inte iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalikax Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Jag skiter nog åsså i dom uppdragen så länge men tack för hjälpen azore! Redigerad 9 januari, 2005 av kalikax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag skiter nog åsså i dom uppdragen så länge men tack för hjälpen azore! Det är lungt! Bara fråga på om det är något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts