kalikax Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Hej jag är på det uppdraget i san fierro hos zero när man ska skjuta dom jävla helikoptrarna med en machine gun och skydda "masterna" men dom har ju sabbat alla masterna även när jag har 1.00 minut kvar..jag tycker jag skuter ner dom flesta planen ändån...gör jag fel eller har någon nått tips`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det är riktigt svårt det där uppdraget. Kör det på dagen då det är ljust, mycket lättare då eftersom man ser de lättare. Håll även god koll på radarn där det visar var alla dyker upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalikax Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Aha..radar ?! tack...har du nått annat tips`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Igentligen behöver man inte göra dom uppdagen för att få 100% vad jag har läst på andra posters. Men om du gör de uppdraget flera gånger så ska det bli lättare och lättare för varje gång. Det är i alla fall vad jag har läst och hört. Lycka till! Redigerad 9 januari, 2005 av iceman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Japp, finns i nedre hörnet. Den visar var alla kommer. Man är lite mer beredd då. Försök skjuta de innan de kommer för nära och släpper bomberna. Mer vet jag nog inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Första uppdraget är fan jobbigt.. jag höll in skjut knappen hela tiden när jag gjorde det uppdraget.. men zeros andra uppdrag är det jobbigaste uppdraget på hela SA.. tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Man behöver visst göra dom uppdragen för 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Mm det måste man.. man måste klara zeroes uppdrag för att kunna få wangcars om jag inte minns fel.. men rätta mig gärna om jag har fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det finns ett fusk på det uppdraget men jag klarade det på 2:a försöket.. Fusket är att man ska spränga alla bilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Fusket är även slowmotion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 För att få Wang Cars måste man klara Driving School Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 För att få Wang Cars måste man klara Driving School Jaaa.a.a.a.a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Du kan ju börja med att söka innan du startar en tråd. klicka på den fina ikonen, så ska du ser att det löser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Du kan ju börja med att söka innan du startar en tråd. klicka på den fina ikonen, så ska du ser att det löser sig. Han är ny, så han kanske inte vet hur man använder Sökfunktionen.. Visste du själv det när du var ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Han är ny, så han kanske inte vet hur man använder Sökfunktionen.. Visste du själv det när du var ny? Exactly ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Du kan ju börja med att söka innan du startar en tråd. klicka på den fina ikonen, så ska du ser att det löser sig. Tror inte du var bättre själv ärligt talat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Tror inte du var bättre själv ärligt talat.. Vem jag ? Näe för jag är osså ny... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Exactly ! Onödiga inlägg skall heller inte postas, dock så vet inte dom nya det, du t,ex. Men nu vet du det och jag hoppas att du inte kommer göra det i fortsättningen.. (Nu pratar jag som nån jävla ajja-bajja-moderator ) EDIT: Ante, han quotade HOWHOW, han sa alltså till honom.. Redigerad 9 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vem jag ? Näe för jag är osså ny... :'( Jag syftade på citatet ovanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalikax Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Tjena grabbar..tack för tipsan hade inte klarat de utan dom NU kommer nästa problem nästa uppdrag hos zero är ju JÄVLAR I DE påfrestande helikoptern är ju sjuk att styra.. har ni några fusk,knep,trix som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts