Tackleberry Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Det finns forumiter som vill uppmärksammas, det går aldrig att komma ifrån. En del bara klagar och snackar skit. Andra skriver helt onödiga svar på frågor, som t.ex. "jag vet inte". Varför svara när man inte direkt blivit frågad och inte kan svaret? En som irriterar mig speciellt är emil_91. Läs detta så förstår ni vad jag menar: emils posts Han bara massa skit. Inte vet jag, kanske han aldrig uppmärksammas hemma eller skolan, därför kommer han hit och vill få uppmärksamhet. Folk blir bannade när de bråkar, men det är sånt här som stör mer, iaf är det vad jag tycker. Folk som håller på så här borde få en varning. Jag skriver detta för att försöka få såna som emil_91 att lugna ner sig, inte för att få honom bannad. Nu kanske jag pekar ut emil_91 lite för mycket, för det är inte bara han som håller på så här. emil_91 > Ta det här som en varning... Redigerad 9 januari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det finns forumiter som vill uppmärksammas, det går aldrig att komma ifrån. En del bara klagar och snackar skit. Andra skriver helt onödiga svar på frågor, som t.ex. "jag vet inte". Varför svara när man inte direkt blivit frågad och inte kan svaret? En som irriterar mig speciellt är emil_91. Läs detta så förstår ni vad jag menar: emils posts Han bara massa skit. Inte vet jag, kanske han aldrig uppmärksammas hemma eller skolan, därför kommer han hit och vill få uppmärksamhet. Folk blir bannade när de bråkar, men det är sånt här som stör mer, iaf är det vad jag tycker. Folk som håller på så här borde få en varning. Jag skriver detta för att försöka få såna som emil_91 att lugna ner sig, inte för att få honom bannad. Nu kanske jag pekar ut emil_91 lite för mycket, för det är inte bara han som håller på så här. emil_91 > Ta det här som en varning... Kan vara irriterande ibland, men han är ju ny, så ge honom en chans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Kan vara irriterande ibland, men han är ju ny, så ge honom en chans! Jepp, kom ihåg att jag sa att det bara var som en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Ny är han väl knappast? Ny är man väl när man har ca: 100 post och lägre Jag har kollat runt och sett hans spam i varje topic nästan... Jävligt irriterande Redigerad 9 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Endel tycks tro att diskussionsforum är som en statisk webchat på nåt vänster. Sad but true. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Inte vet jag, kanske han aldrig uppmärksammas hemma eller skolan, därför kommer han hit och vill få uppmärksamhet. Ne JAg kanske inte uppmärksamamas hemma. Är det fel att alla hatar mig hemma . :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Ojsan då, nu kom det en till onödig kommentar (:!!! Här... En gång till.. EDIT: Jag kan göra en lista, om ni vill alltså.. Redigerad 9 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 JAmen om ni hatar mig så byebye. JAg dticker då ska inte störa er.....byebye :'( :'( :'( :'( Vill egentligen draa men ni hatar ju mig så mycket. BYEBYEBYE :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Suck.. Stanna, sluta skriva massa onödig skit och bli glad. Så simpelt är det. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 OK om ni ber mig dåå (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 OK om ni ber mig dåå Doh, så svarar han med ett onödigt inlägg också (:!!! Och det är inte "vi" som du säger, snarare stellan.. Btw, det här var också ett onödigt inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 OK om ni ber mig dåå (:!!! Det var ingen fråga. Så du skulle inte svarat om det inte var nått du ville ha sagt. Och det var det onekligen inte. Så svara inte på det här och sluta upp med den onödiga skiten. Capish! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Får jag fråga varför du skriver JAg och JAaaa.... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 JAg tycker det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 JAmen om ni hatar mig så byebye. JAg dticker då ska inte störa er.....byebye :'( :'( :'( :'( Vill egentligen draa men ni hatar ju mig så mycket. BYEBYEBYE :'( :'( :'( Men gå och lägg dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 JAg tycker det är bra Årets spammare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Årets spammare? skribb spammar också ganska bra.. "Men gå och lägg dig." Dethär var ju också en onödig post iofs, men vissa gör lite mer onödiga.. Jag svarade ju på en fråga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Kan inte var och en bara hålla koll på sej själv och sluta haka upp er på vad andra gör. PM:a dom bara om nu så gärna vill påpeka något! Det ska väl inte bli ett stelt, spamfritt forum? Vill vi ha ett forum som liknar kristendomen? OBS! Ett skämt Redigerad 15 januari, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Men man ska helst skriva en eller två meningar ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 skribb spammar också ganska bra.. "Men gå och lägg dig." Dethär var ju också en onödig post iofs, men vissa gör lite mer onödiga.. Jag svarade ju på en fråga.. Jaså du tycker det ja? Själv har jag sett mycket mer spam från andra medlemmar än mig själv... Vilken jävla skog cyklar du omkring i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts