Grötmannen Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Runescape! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ar "knights online" gratis eller maste man betala massa grejor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Ar "knights online" gratis eller maste man betala massa grejor? Det är gratis. Om du ser någon som heter Raggsockan så är det jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) World of Pirates gick ifrån beta-stadiet för några veckor sen, det spelet kan jag verkligen rekommendera http://www.worldofpirates.com Visserligen är det inte helt gratis, det är en engångsavgift på ca 170 spänn (19,90 €), men det är det lungt värt. (Jag lirade konstant under hela sommarlovet förut, under beta-stadiet ) EDIT: Man får lira det gratis i 10 timmar, sen måste man pröjsa Redigerad 11 januari, 2005 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Conquer Online är både gratis och sk'tkul Conquer Online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Vilken level är du på MU? Jag lirar på en annan server men där e jag på lvl nån hög lvl ÄDIT:Nån mer förutom jag som lirar KALONLINE? isåfall vilken char och vilken lvl? Jag har en knight på lvl 12 Redigerad 11 januari, 2005 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Runescape! Fan snacka om trist spel...Förut när man var mindre så satt man och lirade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LittleGuna Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Runescape! I play Runscape alot! My combat level is 18 and I have been playing for 6 weeks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 I play Runscape alot! My combat level is 18 and I have been playing for 6 weeks. Dude Runescape sucks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag lirar på en annan server men där e jag på lvl nån hög lvl ÄDIT:Nån mer förutom jag som lirar KALONLINE? isåfall vilken char och vilken lvl? Jag har en knight på lvl 12 Jag lirade innan jag upptäckte knightsonline. Hade en archer i lvl 32 med G44 båge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Dude Runescape sucks Det är väll skapligt underhållande ibland?? Det tycker iaf jag Comb 61 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 (redigerad) Det är gratis. Om du ser någon som heter Raggsockan så är det jag. Hur lyder addresen till hemsidan? Jag sökte på google och fick fram en hemsida om ett spel som hette "knight online", men den började babbla om någon 14 dagars gratis trial.. Ändring: Runescape är ju superkul innan levlingen blir för seg! Jag lyckades komma up ända till level nummer 66. En gång fann jag en super fin liten hat som jag lyckades sälja för 2 Miljoner krediter, och för dom köpte jag en super fin, super stark kanon! Redigerad 12 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Lirade också betan, knasigt party system, men annars bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Lirade också betan, knasigt party system, men annars bra Vilken beta? Quota så man ser vem du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Runescape! Haha... Joo det spelade man ju innan... Combat 51 eller 52 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Vilken beta? Quota så man ser vem du menar. Hm, tror jag gjorde det, verkar som om inlägget jag quotade är borttaget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Angående runescape: har spelat det mest för att min dator inte klarat nåt bättre.. (har ny nu) så spela typ hela tiden... questsen och puzzlen är mycket bra gjorde och väldigt underhållande, väldigt kul att dra ut i wilderness med ett par kompisar också, clanwar är bland det roligaste som finns oxå... (speciellt på ettan)... combat lvl 76 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Hm, tror jag gjorde det, verkar som om inlägget jag quotade är borttaget... Även om ett inlägg man quotat blir borttaget så är quoten fortfarande kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts