Jump to content

MMORPG


comfy
 Share

Recommended Posts

World of Pirates gick ifrån beta-stadiet för några veckor sen, det spelet kan jag verkligen rekommendera ;)

http://www.worldofpirates.com

Visserligen är det inte helt gratis, det är en engångsavgift på ca 170 spänn (19,90 €), men det är det lungt värt. (Jag lirade konstant under hela sommarlovet förut, under beta-stadiet :) )

EDIT: Man får lira det gratis i 10 timmar, sen måste man pröjsa

Redigerad av Zyber
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är gratis. Om du ser någon som heter Raggsockan så är det jag.

Hur lyder addresen till hemsidan?

Jag sökte på google och fick fram en hemsida om ett spel som hette "knight online", men den började babbla om någon 14 dagars gratis trial..

Ändring: Runescape är ju superkul innan levlingen blir för seg!

Jag lyckades komma up ända till level nummer 66. En gång fann jag en super fin liten hat som jag lyckades sälja för 2 Miljoner krediter, och för dom köpte jag en super fin, super stark kanon!

Redigerad av MetoC7
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående runescape: har spelat det mest för att min dator inte klarat nåt bättre.. (har ny nu) så spela typ hela tiden... questsen och puzzlen är mycket bra gjorde och väldigt underhållande, väldigt kul att dra ut i wilderness med ett par kompisar också, clanwar är bland det roligaste som finns oxå... (speciellt på ettan)... combat lvl 76

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...