_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Är det någon som vet vart man ska få tag i nyhetshelikoptern ? Har letat nästan överallt !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vet inte. Då behöver du ju inte svara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Då behöver du ju inte svara.. Bra sagt ! - Men asså Nyhetshelikoptern var ju svinbra- Elr kul i VC så tänk om den är det in SA ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 JAg vet vart den är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 JAg vet vart den är Amhän sure ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 JAg tror JAg såg den på ett tak i LAs venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 JAg vet vart den är Nu får du ta och bestämma dig.. Vet du eller vet du inte?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 JAg tror JAg såg den på ett tak i LAs venturas Vartdåråe ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Nu får du ta och bestämma dig.. Vet du eller vet du inte?? Ska man tro på han ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ska man tro på han ?! Börjar tvivla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Börjar tvivla. Aa... Men har du sett Helikoptern då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Aa... Men har du sett Helikoptern då ? Nix jag har inte sett till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag har hört att den skulle vara på helikopterplattan i LS. (På det störsa huset dära) Men jag har inte sett den dära... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Detta forumet är ingen chatt, skaffa msn om ni ska skriva helt onödiga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Detta forumet är ingen chatt, skaffa msn om ni ska skriva helt onödiga saker. Vi diskuterar Nyhetshelikoptern förstår du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ska man tro på han ?! Nej lita inte på små barn i en "idag är jag farlig" tröja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Flygracen i Las Venturas får man köra den en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Flygracen i Las Venturas får man köra den en gång För att specificera lite så är det ett helikoper-race i san fierro som börjar lite norr om hamnen, då kan du ju flyga in den i din öken-hangar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 För att specificera lite så är det ett helikoper-race i san fierro som börjar lite norr om hamnen, då kan du ju flyga in den i din öken-hangar De kan väl inte vara de enda att få den ? Den måste väl finnas annars också nånstans, eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts