Frostic Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det beror på vad man har för högtalare, på tvn hör man nästan ingen skillnad.. Men när jag kopplade i hop det med två femtontummare då hörs skillnaden.. Men jag använder vårat sorroundsystem och jag hör nästan ingen skillnad, hade inte tänkt på det förnänn nu iofs men ska spela lite sen så kanske jag hör skillnad då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ufoman Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Spelar ingen roll om det är surround. Men om du har en sub så borde det låta, men kan ha ngt med frekvens inställningar att göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det blir mycket mer bas när man har basboost!! Fast jag har koplat in tven till stereon (med superb förstärkare och feta högtalare)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jo, nog hör man faktiskt skillnad, testade nu, stoppade lite högre bas på subben, då hörde man skillnad. Fast inte blev det stor skillnad. När jag först läste det där om skillnaden mellan olika bilar så trodde jag det skulle låta för*ävligt i dom där skrotiga bilarna på landet, och hur fint som helst i alla lite "normala" bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag tycker basboost ska funka som nåt slags "vapen" typ at tman trycker på en knapp så det börjar, sen om man stör nära många bilar så drar man på, då spräcks rutorna å alla som sitter i dom bilarna blir skitskrajja och hoppar ut (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag tycker basboost ska funka som nåt slags "vapen" typ at tman trycker på en knapp så det börjar, sen om man stör nära många bilar så drar man på, då spräcks rutorna å alla som sitter i dom bilarna blir skitskrajja och hoppar ut (:!!! Haha, bra ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svärd Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 De vore juh värkligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 De vore juh värkligt På decibell-tvälingar har det hänt att rutor krossats, men då har det varit otroligt höga decibell, men ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 På decibell-tvälingar har det hänt att rutor krossats, men då har det varit otroligt höga decibell, men ändå.. Kanske i uppföljaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts