Daniel Vercetti Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Dom är ju helt onödiga, det låter inte mer från bilen och man kan inte aktivera den heller eller nåt sånt. det är ju helt jä*vla onödigt.. eller är det nån som vet att man kan göra nåt med den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) JAg tror inget händer Som sagt helt onödiga Redigerad 9 januari, 2005 av emil_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jahop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det är synd :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Om man har en snygg bil så tror jag att sexappelen ökar. om man har basboost alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Om man har en snygg bil så tror jag att sexappelen ökar. om man har basboost alltså OK ska kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Gör såhär då. Skaffa en bil med bas boost. Ställ den brevid en Sanchez eller liknande. Hoppa på Sanchezen och lyssna på valfri kanal, lämpligtvis Playback eller RLS, då de båda har ganska mycket bas. När du har lyssnat in lite, gå in i bilen och slå på samma kanal. Det är skillnad. Tro mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 HEHEH sry att jag skrattar men det lät jävliht kul.men om det funkar är det coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 HEHEH sry att jag skrattar men det lät jävliht kul.men om det funkar är det coolt Då har du väldigt kass humor Aja..synd dom inte utvecklat det med basboost mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Då har du väldigt kass humor JAg tycker det är inget som är fel med min humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 JAg tycker det är inget som är fel med min humor Klart du själv inte tycker din humor är kass.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Klart du själv inte tycker din humor är kass.. Det finns säkert några snälla forumiter som tycker det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Fy fan, fans det ett nobelpris i humor skulle du nog fått det Emil!höhöhöhö (sarkasm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Oftaa skule JAg. När jag har fått de ska vi gå och hoppa ner från en klippa. (Citerar homer Simpsons) ( Now thats sarcasem) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ljudet påvärkas ju vist. men det är lite. de blir bara mörkare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ljudet påvärkas ju vist. men det är lite. de blir bara mörkare Joo, de blir ju mer bas i det.. Därav namnet Bassboost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Och jag som trodde det bara var e´n av de andra lögnerna att ljudet skulle vara annorlunda från bil till bil som det stod innan spelet kom. Där ser man, en del av det var ju inte lögn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Mer sexappeal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Och jag som trodde det bara var e´n av de andra lögnerna att ljudet skulle vara annorlunda från bil till bil som det stod innan spelet kom. Där ser man, en del av det var ju inte lögn. Det stämmer verkligen för det är skit-dåligt ljud i motorcyklarna det var så jävla overkligt i VC när det var samma ljud i motorcyklarna som bilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ufoman Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det beror på vad man har för högtalare, på tvn hör man nästan ingen skillnad.. Men när jag kopplade i hop det med två femtontummare då hörs skillnaden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts