Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Sanchez:en är en Yamaha DT som kommer kom 1990, lite skumt att den finns i VC . BTW: bra sida. vad hätte snubbens nick som blev bannad?? Yamaha dt kom på åttiotalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Yamaha dt kom på åttiotalet. På den sidan står det att den kom 1990 Sanchez - Yamaha DT 1990 precis så står det. kolla själv så får du se... . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 På den sidan står det att den kom 1990 precis så står det. kolla själv så får du se... . Ja det står yamaha dt 1990, men det visar ju inte att den kom då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ja det står yamaha dt 1990, men det visar ju inte att den kom då. I mina ögon så är 1990 ett årtal. det kan ju bara vara ett nummer som känneteknar en viss moddel men det låter väldigt fult ( ) . antingen så står det fel på sidan eller så kom den på 1990 eller så är det som du säger azore. jag är ingen motorcykelexbert så jag kan inte veta till 100% men så som jag ser det så värkar det som ett årtal när den kom ut/gjordes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 I mina ögon så är 1990 ett årtal. det kan ju bara vara ett nummer som känneteknar en viss moddel men det låter väldigt fult ( ) . antingen så står det fel på sidan eller så kom den på 1990 eller så är det som du säger azore. jag är ingen motorcykelexbert så jag kan inte veta till 100% men så som jag ser det så värkar det som ett årtal när den kom ut/gjordes. Yamaha dt finns iallafall som åttiotalare också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Här är en lista som ALLA fordon finns med i http://www.gtawh.com/sa/vehicles.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Här är en lista som ALLA fordon finns med i http://www.gtawh.com/sa/vehicles.php Hrm host, det var inte det topicen handlade om direkt. Det var bilder på vilka bilarna i San Andreas var i verkligheten. Det har inte gtawh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Hrm host, det var inte det topicen handlade om direkt. Det var bilder på vilka bilarna i San Andreas var i verkligheten. Det har inte gtawh. Jaha, jag trodde det när jag såg topicens namn. Okej, mitt fel då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Då har du inte sett mina skills på freewebs. Vad har du gjort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Yamaha dt finns iallafall som åttiotalare också. Som sagt så är ja inte någon motorcykelexbert så det kan vara mycket möjligt som du säger :"> . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Innehåller en del småfel men annars är den skitbra! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 OMG va mycke fel de fanns på den hemsidan... sen när körde dom med Cn113 i USA? (Bus/Coach) och Jester, det är iaf en Supra men en MkIV inte Mk III finns en massa fel i den där guden men Creds till han som gjort den, att han bara orkar (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jaa men det var en del fordorn som var årsmodell 2004 som e med i SA (1991) och Vice City (1986) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
suomi_matte Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Yeah yeah ! Shusst cool hehe haha... Ska kolla sen när jag hinner om jag orkar hehe haha .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts