_Ricky_ Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Kan någon tipsa om ett bra antivirus program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Håller du på att bygga en ny dator eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jo...funderar på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Norton Anti Virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Nod32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jo...funderar på det.. Ok då vet JAg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Virusprogram är onödigt om man vet hur man ska undvika allt jävla kräffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Virusprogram är onödigt om man vet hur man ska undvika allt jävla kräffs. Woerdo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 När jag kör Windows använder jag Kaspersky. Fungerar perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Jag har inget visurprogram, och det fungerar finfint Antar att det är lugnet före stormen som är orsaken till att det går så bra Redigerad 9 januari, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 ZzZonealarm + firefox - kazaa - dc++= inga virus för mig Alla antivirus jag har testat (inkl. nav..) har orsakat mer problem än gjort nytta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag får nästan alltid virus.. eller det värkar så iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) AntiVir, det är gratis och är bättre än Norton Redigerad 9 januari, 2005 av flogiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 De man köper är väl bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Www.Avast.com det är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ska pröva det... tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) De man köper är väl bättre? Norton suger, när jag bytte till antvir så och sökte på hårddisken så hittade antivir 14 virus. Man ladda ner antivir på http://www.free-av.com/ Redigerad 9 januari, 2005 av flogiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ska pröva det också! Tack föra alla svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 De bra antivirusprogram jag känner till är främst Avast som jag själv använder. Har även hört att F-Secure är riktigt stabilt det med. Norton är ett användarvänligt program men är inte särskilt hjälpsamt i just kampen mot virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts