Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag har en fråga ang Gymen. I 100% checklistan står de tre gymen med. De heter Los Santos Boxing Trainer, San Fierro Martial Arts Trainer och Las Venturas Kick Boxing Trainer. Vad är det jag ska göra för att klara av samtliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Tror man ska ha typ utbildat sig inom alla olika fighting-stilar Men jag är inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Okej, det var något liknande jag också tänkte på. Någon annan som vet mer exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 JAg tror att man ska lära sig dom olika fghting stilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag är nästan hundra på att man ska lära sig alla fighting-stilar för att klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Okej, då testar jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 JA gör det säg till om det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Japp det ska ja göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Japp det ska ja göra. Det blir kul att veta. Har undrat det jävligt länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Men vad skulle det annars vara man skall göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Men vad skulle det annars vara man skall göra? Döda alla där inne kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Har testat det nu.. Man ska bara gå fram till den röda ringen, sen ska man döda den andra i ringen. När det är klart visar han de nya rörelserna och sen står det att jag lärt mig nya rörelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) ....................... Redigerad 9 januari, 2005 av emil_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 ....................... Värdefullt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Värdefullt inlägg. Jag tog bort det som skulle stå där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag tog bort det som skulle stå där Okej, varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Okej, varför? Därför det var lika givande som det andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 O dont know.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts