Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ten green bottles är inte det typ en bar Jo det är en bar, Men när jag gick in där så blev det ingen "film" eller liknande utan allt var som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Men om hon ville dansa ska du gå till dans klubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Okej, hittar inte dit. Finns den utmärkt på den medföljande kartan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 MEn det finns väl med på kartan´när du trycker på start. Men den finnss bara om du har börjat dejten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jo jag har börjat dejten, men hittar ingen bar på startmeny kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det ser ut som en silver kula. Lite dålig beskrivning kanske men så ser den ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Japp hittade det och fixade dansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det var väl bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Kanon vettu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jaaaa skit braa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Muhahahahahha..... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Hur är det igentligen, när jag nu fått 100% med henne, kan det då minska eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ja det kan minska gjorde det för mig när jag dejtade 100% med Michelle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ja det kan minska gjorde det för mig när jag dejtade 100% med Michelle Okej då vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Var hittar man alla dessa flickvänner då?? kan man byta flickvän hur som helst eller? hähää Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Blir jag också rätt ofta, liksom orka besöka de där. Detta är ett spelforum ingen självbiografi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Alltså när är hon hemma. jag väntar där en hel dag och hon är inte hemma. jag är speciellt där vid tiderna (00.00-06.00 (16.00-00.00). men hon är inte där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hon ska vara hemma mellan 16.00 och 6.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hon ska vara hemma mellan 16.00 och 6.00. Ja, så står det i guiden iaf, men för många verkar det inte stämma. Men för mig stämmer det helt utmärkt vilket är mycket underligt, för det kan väl inte vara någon skillnad på spelen? Förresten, lunarstorm 4-life. Right, azoNe? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ja, så står det i guiden iaf, men för många verkar det inte stämma. Men för mig stämmer det helt utmärkt vilket är mycket underligt, för det kan väl inte vara någon skillnad på spelen? Förresten, lunarstorm 4-life. Right, azoNe? Stämmer bra även för mig. Självklart (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts