Ballena Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Denise i los santos, jag kan inte dejta henne. jag har nyss kommit tillbaka till ls i storyn sen när jag skulle dejtade henne dumpaade hon mig och stack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Då kan du inte dejta henne mer.. Det dröjde för länge innan du träffade henne helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 MOhahahah. du blev dumpad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Blir jag också rätt ofta, liksom orka besöka de där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 MAn får ju skit roliga grejjer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jo visst, lite dräkter å en och annan bil, det är ju verklig kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jaaa det är ju skitskojj .Men du har väl inte det så lätt med damerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Men när man är i LS första gången kör man typ bara storyn, och sen ångrar man att man inte tog över fler hoods och dejtade henne mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Fan asså jäval tjejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jaaa det är ju skitskojj .Men du har väl inte det så lätt med damerna Nej, enbart IRL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jo visst, lite dräkter å en och annan bil, det är ju verklig kul. Bilen man får är la den på din bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Bilen man får är la den på din bild? Nej den bilen får man vid guld på allt i Driving School. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Nej den bilen får man vid guld på allt i Driving School. Ok Då dröjer det nog ett tag innan jag får den Edit: Men det är typ samma, bara att den man får är lite hetare Redigerad 9 januari, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det är en hotknife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Den andra är en hustler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Har testat att dejta Denise nu, men hon säger att hon vill dansa.. Var kan jag göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ten Green Bottles...Precis bakom hennes hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Har testat att dejta Denise nu, men hon säger att hon vill dansa.. Var kan jag göra det? Det finns en klubb. Man gör typ ett sånt där dans uppdrag som man får av OG loc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ten Green Bottles...Precis bakom hennes hus. Men jag testade det, när jag gick in dit så var allt precis som vanligt när man brukar gå in där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ten green bottles är inte det typ en bar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts