Eriy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag undrar ifall någon kan göra så att man har snubben i Gta 3 i VC. Det är mycket bättre att göra skins till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det fins väll lite här o var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Kan någon fixa det? Man tar väll bara IMG Tools och letar upp player filen i gta3's gta3.img? Export eller nåt. Jag hittar inte mitt GTA3 så om någon kan fixa snubben= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vad ska du ha den till då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Här:player_23_08_04.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vad ska du ha den till då? Känner för en ny snubbe. Det är också mycket lättare att göra snygga skins till en veti gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Här: Jag laddar ner sen och kollar. Hinner inte nu. Om det funkar= nice!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det kommer inte fungera Ladda ner GTA LC så får du den gubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ladda ner GTA LC så får du den gubben Du menar moden va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Borde det inte fungera att bara ersätta gta vc's player.dff/txd till gta3's player.dff/txd? edit: stavfel Redigerad 9 januari, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det kommer inte fungera Ladda ner GTA LC så får du den gubben Glömde bort att det inte fanns någon .txd-fil. Sorry. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Borde det inte fungera att bara ersätta gta vc's player.dff/txd till gta3's player.dff/txd? edit: stavfel Ne för VC har ett annat "sklett" system änn vad GTA3 har.. Ace: ja ja menare modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Txd filerna är inte likadant "ritade" i gta3 som i vc dff filerna vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 VC`s spelarmodell är annars. Spelet kommer bara hänga sej om man försöker. För övrigt ser det fult ut i LC-modden eftersom Vercetti har en helt annan kroppsbyggnad än killen i GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts