kalikax Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Hej jag undrar var det finns flygplan/helikoptrar jag hittar inga men jag har eyfersig bara klarat 27% av spelet /mvh MIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Flygplatserna är ju ett rätt bra ställe att börja på. Annars 'får' du en flygplats senare i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Varför läser inte folk gamla trådar eller använder sökfunktionen innan de skriver?! Eftersom jag hatar när folk gör så tänker jag inte svara heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Utan flyglicensen finns det bara tillgång till helikopter på flygplatserna. Men de är låsta innan man har licensen, men det är bara att försöka komma in på annat sett över stängslet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalikax Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Är det långt kvar till flyplatserna nu när jag har klarat 27%...jag har klarat en driving school iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Du måste komma till tredje och sista stan (Las Venturas) där flygskolan ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Fast plan finns ju det endel av ute på landet också! och helikoptrar på endel hustak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ja då får han väl leta reda på de då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ja börja leta. din lata J*vel . JAg var lite sarkastisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Sarkasm gör sig inte bra i skriftform! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det gör sig skit bra i skriv form Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Dom finns lite överallt... Kolla i .. "HOLLYWOOD" där ´btykar nåra ha på taken heli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts