Spiningblade Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Okej ska fråga en fråga nu lova alla att inte bli lika sura som ni brukade bli på alla andra innan k? ok va ett tag sen jag var här inne klarade mitt sa för typ 1 månad sedan eller mer.... när jag lämnade forumet var det massor med snack om "Bigfoot" "Ufon" etc... Har d kommit upp något nytt som säger att dom finns eller är det bara Dumt på hit? och om inte d finns eller finns har ni hittat något annat nytt på sa? tex bilar shit? såg en kille som hade en lila bil på sin bild såg lite buggad ut bilden men en dån.... bli inte sur om ni blir stäng denna med ett smile i fejset... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Okej ska fråga en fråga nu lova alla att inte bli lika sura som ni brukade bli på alla andra innan k? ok va ett tag sen jag var här inne klarade mitt sa för typ 1 månad sedan eller mer.... när jag lämnade forumet var det massor med snack om "Bigfoot" "Ufon" etc... Har d kommit upp något nytt som säger att dom finns eller är det bara Dumt på hit? och om inte d finns eller finns har ni hittat något annat nytt på sa? tex bilar shit? såg en kille som hade en lila bil på sin bild såg lite buggad ut bilden men en dån.... bli inte sur om ni blir stäng denna med ett smile i fejset... Nej tyvärr så finns bigfoot inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Bigfoot finns högst troligt inte, men UFOn har så många sagt ha sett och det finns sådana tydliga spår, så om du frågar mig, så finns dem absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Bigfoot finns antagligen inte, bara ett elakt rykte som ett litet fett engelskt barn har hittat på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det är bara ufon som finns tyvärr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Finns det vekligen ufon det har jag iaf inte sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Finns det vekligen ufon det har jag iaf inte sett Jo men bara på speciella platser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts