Tdy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag har problem med updraget just buisness början av det e lätt men sedan när man skall skjuta bakom en motorcykel blir det svårt fins det nåt fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
starkstar Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ja fick en varning. men sorry för bråket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ta livsfusket lite då och då om det kärvar så, och skriv inte massor med inlägg efter varandra. Det är inte alltför många inne nu, så du får nog inte hjälp fortare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag har problem med updraget just buisness början av det e lätt men sedan när man skall skjuta bakom en motorcykel blir det svårt fins det nåt fusk? Pröva slowmotion fusket kanske ? Eller så måste du börja sikta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Är det då man sitter bak på en mc och ska skjuta polisbilar och polismc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Man har fullt med skott så det är bara att meppra på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pinnen Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 ÖVA! Allt kan inte lyckas direkt. Satt i natt med två uppdrag man får av Zero. De var fan inte lätta alltså. Övning är det enda som gäller. Roligare att klara ett uppdrag utan fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Övning ger Färdighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Skulle känas lite sur om man har typ 99% när man borde ha hundra bara eftersom man fuskat. Dock har jag aldrig fuskat själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det är bara att skjuta hela tiden för det blir typ ingen rekyl + att man har typ asstort magasin(typ 500 skott) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det här uppdraget var askul tyckte jag. ganska lätt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts