starkstar Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Non som har legt gta san andreas med sin polare? Jag och min polare lekte SA (BARA PÅ SKOJ) då snodde ja hans cykel och då sprang han efter och slog av mig.. då vart ja arg och tog upp min knallpulver pistol (BARA FÖR ATT LEKA SA) och skot han då ramla han av. sen va de SLUT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Moget? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
starkstar Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Japp jätta din J*vla n00b. lär dig skaffa ett liv och börja spela CS F*r F*n Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag och min polare lekte SA (BARA PÅ SKOJ) då snodde ja hans cykel och då sprang han efter och slog av mig.. då vart ja arg och tog upp min softis (BARA FÖR ATT LEKA SA) och skot han då ramla han av. sen va de SLUT Den orginela Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
starkstar Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Du har inget liv elrhur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 K.. nödvändigt att börja bråka direkt. Osis starkstar, men den här tråden skulle nog inte funkat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts