Tdy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 E det nån här som blir desperat och vill slåss efter man har spelat san andreas ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Nej, och det är knappast någon normal reaktion.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Haha ok då e jag kanske inte normal *flippa* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Neej de tror ja inte att de är... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ok jag e väll det ?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
starkstar Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Asså LOL om man blir så jävla besatt av ett spela där man slåss och skjuter då borde man söka upp hjälp om man springer run och slår ner folk på riktigt.. fan snart kommer du väll att skaffa dubbel uzi och sno en bil och skjuta ut genom rutan på folk.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Asså LOL om man blir så jävla besatt av ett spela där man slåss och skjuter då borde man söka upp hjälp om man springer run och slår ner folk på riktigt.. fan snart kommer du väll att skaffa dubbel uzi och sno en bil och skjuta ut genom rutan på folk.. Haha, exakt !!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Haha villken humor ni har nä men jag menar inte skjuta nån som cykopater , alltså liksom slå med händer, inte döda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
starkstar Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 När ja va me min kompis lekte vi gta san andreas. (BARA PÅ SKOJ) och då snodde ja hans cykel (PÅ SKOJ) och då sprang han efter och slog av mig.. sen tog ja upp min knallpulver pistol (KÖPT DEN FÖR ATT LEKA SAN ANDREAS) då sköt ja han. så han ramla av sen va de slut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Haha sitter och as garvar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
starkstar Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Va tycker ni om bilen.. ÄCKLIG SOM FAN :'( :'( :'( :'( Får en varning för det. Redigerad 9 januari, 2005 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts