anders_142 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Kan nån lägga up handling.ide filen?? jag råkade endra i sabretur raden... lägg upp den annars... fett smart man är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) GTA1, GTa2, GTA3 eller GTA: Vice City? Här är filen till ett GTA-spel iaf : EDIT: Fel fil, attachar ny strax handling.cfg Redigerad 9 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag tror VC för Sabreturbo finns bara i vc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Okej jag menade handling till vc Redigerad 9 januari, 2005 av anders_142 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag tror VC för Sabreturbo finns bara i vc. BigBear och jag bråkade om samma sak inatt eftersom han trodde att jag attachade filen efter att han sa "HAHAQ" Och jag rabblade upp spelen för att han nästa gång skulle säga till vilket spel det var, eftersom han kanske inte skulle säga "Sabreturbo" eller nåt sånt. Och om jag skulle vart dum i huvudet, varför la jag då upp en handlig-fil om jag inte visste till vilket spel det var till han menade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts