busniclas Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vart kan man köpa en sån där motorcykeldräkt som jag sett på några bilder, man kan han hjälm och allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 PÅ "pro laps" tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Finns de en sån ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ja det finns men du måste köpa allt separat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Har bara sett 2 sortes hjälmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ja det finns men du måste köpa allt separat! Jaha okej dåså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Man får en racingdräkt när man får 100% men Michelle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vart kan man köpa en sån där motorcykeldräkt som jag sett på några bilder, man kan han hjälm och allting. Det finns på pro laps en cross hjälm och en motorcykel hjälm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
starkstar Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Hahaha.. nja ja köpte lite snygga motorcyckel kläder lite här o där Sen när ja skaffa hjälmen satte ja mig i en bil. och körde rally på grusvägar... när ja va klar så sluta de me att ja hade hamnat på skjukhus 2 gånger efter ja kört min rallyn. så ja tänker inte kö rally igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts