Maxz Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vars kan jag hitta Ventrilo 2.1.4 server-client! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ett ord: Gåågl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vars kan jag hitta Ventrilo 2.1.4 server-client! ? På deras sida kanske? http://www.ventrilo.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) . http://www.oldversion.com/program.php?n=ventrilo Redigerad 8 januari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Utförlig titel på tråden, bra jobbat där.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Mjo när folk inte vet vad tråden handlar om blir dom mer nyfikna o kollar då in den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Mjo när folk inte vet vad tråden handlar om blir dom mer nyfikna o kollar då in den Läs vad du skrev själv, hade jag varit en mod hade jag gett ut varningar om något sådant upprepades, men nu är jag ju ingen mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Läs vad du skrev själv, hade jag varit en mod hade jag gett ut varningar om något sådant upprepades, men nu är jag ju ingen mod (:!!! Det tycker jag är klokt gjort av honom. Jag brukar göra så, tills jag blev trött på det. Journalistiken funkar ju så Redigerad 9 januari, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts