wahema Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Är det nån som vet hur man får nya medaljer. Jag har fått en men jag vet inte hur jag gjorde för att få den. Ska man få högt poäng eller många skott i andras huvuden eller att man måste rädda så många ev meniga som börjar följa efter en? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 JAg tror du ska få alla guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahema Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 JAg tror du ska få alla guld Fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Var längesen jag spelade det men om jag minns rätt ska du klara på alla svårighetsgraderna för att få fler medaljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag fick alla medaljer när jag klara ut spelet. En medalj efter varje klarat uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Är det nån som vet hur man får nya medaljer. Jag har fått en men jag vet inte hur jag gjorde för att få den. Ska man få högt poäng eller många skott i andras huvuden eller att man måste rädda så många ev meniga som börjar följa efter en? Tacksam för svar. Om det är så som Rising sun så ska du klara alla extra updragen på banorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahema Skrivet 12 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 VAFAN!!! ja fattaar inte va ni snakar om!!! jag gör alla uppdrag men har bara fåttr medalj på omaha beach!! va mer ska man göra för att få en medalj!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts