emils__flicka Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Hej.. Alltså, ni vet när man ska flyga igenom ringar på flygskolan? Jagh ar flögit igenom dom JÄTTEMÅNGA gånger.. men ändå får man inte brons/Silver/Guld ..?! Är det något speciellt man ska göra?? Hjälp, snälla det är det enda uppdraget jag har just nu snälla hjälp.. Skratta inte åt mig, är bara 14 år.. plus tjej HJÄLP SNÄLLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Varför inte fråga din pojkvän, emil? Nej, men det är bara åka igenom ringarna? Men du måste också försöka hålla planet rakt och inte flyga jättekonstigt. Det är bara köra på. Och R* har lagt till en grej så uppdragen blir lättare ju mer man kör dom (Det funkar inte om man laddar.). Men jag vet inte om det funkar på skolorna, men som sagt. Bara att köra så klarar man det tillslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Fälla upp landningshjulen kanske? Eller så ska du bara få bättre tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emils__flicka Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Okej .. men ni vet när man ska lyfta planet, det når ju inte upp till den första "coronan" utan när man väl kör uppåt så dör motorn..?! Och, alltså ska man bara ha planet stadigt när man kör igenom .. okej.. Nä, pojkvännen fatta ingenting Han har x-box, ser ner på ps2 då ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Okej .. men ni vet när man ska lyfta planet, det når ju inte upp till den första "coronan" utan när man väl kör uppåt så dör motorn..?! Och, alltså ska man bara ha planet stadigt när man kör igenom .. okej.. Nä, pojkvännen fatta ingenting Han har x-box, ser ner på ps2 då ju Du ska ju inte lyfta planet spikrakt upp i luften.. Dutta lite på knappen och sikta på coronan. Och exakt när nosen åker ner i marken ska du dra upp flygplanet.. INTE i slutet av startbanan. Btw, bitchslappa dendär emil från mig San Andreas äger, säg åt tvinga han att börja spela det. EDIT: Välkommen till forumet.. (Alla borde säga så när det kommer en ny egentligen) Redigerad 8 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Okej .. men ni vet när man ska lyfta planet, det når ju inte upp till den första "coronan" utan när man väl kör uppåt så dör motorn..?! Och, alltså ska man bara ha planet stadigt när man kör igenom .. okej.. Nä, pojkvännen fatta ingenting Han har x-box, ser ner på ps2 då ju Du glömde nog R3 knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Okej .. men ni vet när man ska lyfta planet, det når ju inte upp till den första "coronan" utan när man väl kör uppåt så dör motorn..?! Och, alltså ska man bara ha planet stadigt när man kör igenom .. okej.. Nä, pojkvännen fatta ingenting Han har x-box, ser ner på ps2 då ju JAg har visst Ps2. Men du mena kanske inte mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emils__flicka Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Haha nä men jag lyfter den ju så lite sakta, och inte när banan är slut (!) hehe Ja, får gå ner och testa det nu då .. jadå jag ska bitchslappa honom Men om jag nu har fattat det rätt så ska man bara köra igenom dom och ha flygplanet så stadigt som möjlig?! Vad har ni fått för tid? Min brukar va typ 179sek bara för att jag inte får upp farten och inte når den första "coronan" när man egentligen ska.. utan jag kör ända tillbaka och sen dit igen och då har jag fart.. cp Ja, san andreas ÄGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) JAg har visst Ps2. Men du mena kanske inte mig Det var någon som sa att det bara vad ? som tryckte enter 120 gånger eller gjorde en gul text när dom skrev en spoiler.. Samma sak gäller när man "skojar" Jobbigt att behöva scrolla ner 3 A4 för att se några smilisar @emils__________________________________flicka: När nosen åker i backen ska du banka på R3-knappen eller vilken det nu är som får planet att stiga. Och nåt cp är jag inte... Redigerad 8 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 AJA sry ska sluta med den skiten. Sry GTa hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emils__flicka Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Haha nä men jag lyfter den ju så lite sakta, och inte när banan är slut (!) hehe Ja, får gå ner och testa det nu då .. jadå jag ska bitchslappa honom Men om jag nu har fattat det rätt så ska man bara köra igenom dom och ha flygplanet så stadigt som möjlig?! Vad har ni fått för tid? Min brukar va typ 179sek bara för att jag inte får upp farten och inte når den första "coronan" när man egentligen ska.. utan jag kör ända tillbaka och sen dit igen och då har jag fart.. cp Ja, san andreas ÄGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Haha nä men jag lyfter den ju så lite sakta, och inte när banan är slut (!) hehe Ja, får gå ner och testa det nu då .. jadå jag ska bitchslappa honom Men om jag nu har fattat det rätt så ska man bara köra igenom dom och ha flygplanet så stadigt som möjlig?! Vad har ni fått för tid? Min brukar va typ 179sek bara för att jag inte får upp farten och inte når den första "coronan" när man egentligen ska.. utan jag kör ända tillbaka och sen dit igen och då har jag fart.. cp Ja, san andreas ÄGER jaja, vi har hört det en gång redan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Haha nä men jag lyfter den ju så lite sakta, och inte när banan är slut (!) hehe Ja, får gå ner och testa det nu då .. jadå jag ska bitchslappa honom Men om jag nu har fattat det rätt så ska man bara köra igenom dom och ha flygplanet så stadigt som möjlig?! Vad har ni fått för tid? Min brukar va typ 179sek bara för att jag inte får upp farten och inte når den första "coronan" när man egentligen ska.. utan jag kör ända tillbaka och sen dit igen och då har jag fart.. cp Ja, san andreas ÄGER Dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Emils___flicka = Emil 91 samma person Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Emils___flicka = Emil 91 samma person JAg är inte så desperat att jag hittar på Fantasi flick vänner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Emils___flicka = Emil 91 samma person Det vet bara Hultenius (Och emil 91... och emils___________flicka?).. Eller modsarna också kanske? Om dom kan se IP alltså.. Det är bara PM:a hultanis och fråga Redigerad 8 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det vet bara Hultenius (Och emil 91... och emils___________flicka?).. Eller modsarna också kanske? Om dom kan se IP alltså.. Det är bara PM:a hultanis och fråga Får han säg de ? Isf måste ja fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Gör det. Det blir intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Gör det. Det blir intressant Hehe sorry Emil.. Hängde bara på dom andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Shiit ta det lungt. Det är OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts