Pinnen Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Hur vet man vilka platser man ska fotta egentligen? Är det uppdrag man får eller vad? Tack "Just think of me as one you never figured..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svärd Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 A ungeför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det är sånt man ska leta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Om du menar snapshots så finns det karta i den klistrade tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Som sagt så finns det en karta i den klistrade tråden, På alla utmärkta platser på den kartan finns det en liten kamera symbol som du ska fota. Det finns 50 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pinnen Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jo jag vet att det finns en karta men jag vill ju hitta dem själv. Därför undrar jag hur man vet det i själva spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Du kan se ljuset av vissa.. Men annars måste du springa runt och titta i kameran överallt, för symbolerna syns bara i kameran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts