_-MadeMaN-_ Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 (redigerad) Jag bor i Oxelösund... Och 10 mil till stockholm... Redigerad 11 december, 2002 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 JAg bor i västerås 12 mil från stockholm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Linköping....hmm...vem märker ut??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 (redigerad) vi får bestämma det när alla som är intresserade har anmält sig Redigerad 11 december, 2002 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 (redigerad) Misterwhoopee ställer nog upp frivilligt, han är pluggis när det gäller geografi, eller hur Misterwhoopee? Redigerad 11 december, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 StellHell bor i Fagerhult... 3mil norr om JKPG... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Västervik, 30 mil söder om sthlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 12 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 nu tror jag att alla som vill har skrivit sig här då kan väll nån som vill placera ut på kartan var alla som bor... vem som helst får göra det bara att den förstår sig på en karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 JAG BOR I SUNDSVALL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 JAG BOR I SUNDSVALL Jag också (eller i Timrå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Jag också (eller i Timrå) he he Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Stockholm - Centrum! Stockholm är mitt hjärta , lalallalaa nanannaa lallalalaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Stockholm/Södermalm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 STOCKHOLM/HANINGE me 2 jag bor i handen du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 (redigerad) StellHell bor i Fagerhult... 3mil norr om JKPG... Hur kan du bo norr om jkpg? Det ligger ju en sjö där... Jag håller på och märka ut alla städerna på en karta nu förresten! Redigerad 13 december, 2002 av Blaque Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Ok, här är kartan med de som hittills har skrivit var de bor. Det var någon som skrev Åby, men eftersom det finns flera Åby, så... http://home.no/blaques-gta/temp/här_bor_vi.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 janska spritt om man säger så bra jobb Blaque! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Hur kan du bo norr om jkpg? Det ligger ju en sjö där... Jag håller på och märka ut alla städerna på en karta nu förresten! Tar du tre mil rakt norr om JKPG så ser du en annan grej(eftersom Vättern ligger snett åt höger... ) ..::Man kan säga att jag bor i habo::.. (Jag går på Hagabodaskolan som ligger i Habo... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Tycker Västerås verkar va forumiternas medelpunkt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 me 2 jag bor i handen du då? ja bor i BRB vad heter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts