Wild_hawk Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 tjenna allihopa! jag tänckte att vi på forumet kan börja planera om vi ska träffas på rigtigt hitta på nått tillsammans! som att gå till laser town eller nått liknande så vad säger ni? ska vi försöka med att träffas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 kanske d... men d blir lite svårt och få hultan upp till sthlm... för jag orkar inte betala biljetten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 svårt och få upp mig tillsthml också... jag bor ca 17 mil under hultan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 (redigerad) Jag är nog den som bor närmast Wild Hawk av alla forumiter... Redigerad 11 december, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 vi gör så här vi loadar upp en karta på svergie och sen så placerar alla som tycker att det kan vara roligt att träffas var dom bor. så tittar vi på vilka som bor närmast så kan dom träffas kan nån fixa en karta på svergie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 (redigerad) jo dewt var smart Redigerad 11 december, 2002 av Kloak_råttan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 KARTAN där finns en karta när ni har placerat ut vart ni bor så ladar ni upp den, och lägger upp länken här. jag har ej placerat ut vart jag bor än jag gör det senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Jag tror det blir lättare om alla skriver var de bor och en person märker ut städerna på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 ok.. då gör vi så jag bor i stockholm/rosersberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Kalmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 STOCKHOLM/HANINGE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 åby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 STOCKHOLM/NACKA (vi bor visst nära varann XeLoriOn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Stockholm -- Upplands Väsby.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 (redigerad) TIMRÅ/TYNDERÖ TIMRÅ IK!!!! Redigerad 11 december, 2002 av W-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 umeå(jag bor ju i finland men umeå är närmast ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Stockholm/Upplands Väsby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Jag bor i Falköping ca. 7 mil väster om Jönköping och har 38 mil till Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts