Jump to content

Ovädret

Bubbli
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Wee.... strömmen kom nyss tillbaka! =)

varit strömlösa i 29 timmar =)

som tur hade vi en generator... så vi bara koppla in den och satte oss vid tv'n... vi tände även ytterbelysningen och några lampor i fönstrena för att störa grannarna :wub:

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom med flyg från Washington DC och skulle landa på Kastrup , och detta precis innan stormen nådde dit, snacka om äcklig landning, kändes som om vi skulle störta i havet :'(

Sen så med ett mindre plan till Göteborg och detta var precis under stormen och det var ett av det roligaste jag vart med om! Kändes som en bergochdal bana! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom med flyg från Washington DC och skulle landa på Kastrup , och detta precis innan stormen nådde dit, snacka om äcklig landning, kändes som om vi skulle störta i havet :'(

Sen så med ett mindre plan till Göteborg och detta var precis under stormen och det var ett av det roligaste jag vart med om! Kändes som en bergochdal bana! :wub:

Läbbigt! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lycko...vi var utan i över tolv timmar. Plus att vi har varit utan i kortare perioder hela dagen idag.

Jo jag vet :wub: jag hade tur denna gången...

men den DAGEN jag hade köpt SA så var vi utan el ända till 21.00 ca :)

Då blev jag skitförbannad ;) har gått och längtat på att köpa det i en månad sen just den dagne man köper det har man strömavbrott ....

Jefla skitström (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor