Jump to content

Ovädret

Bubbli
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

JA! Nu smörar vi lite för en mod!

Det där måste vara världens roligast skämt och efter det borde du bli ROOT! Hultenius har då aldrig sagt nått sånt roligt! :unsure::D:ermm:

;)

Aldrig tänkt på att folk faktiskt tyckte det var kul? Sluta lek så rebellisk, du är bara löjlig.

Här blåser det som faen. :unsure: Störande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igår blåste det som värst. Alla upmanades att stanna inomhus, vilket jag tror att ni känner till. Bara det att vi skulle gå och se Jonas Gardell igår, så blifärden till Göteborg i en Nissan Micra var en smärre smula obehagligt :unsure:

Sedan är det alltid trevligt att se nedfallna flaggstängar i stan, speciellt när dom fallt ner på cyklar! Moaha! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Puh, igår kväll blåste det som f*n här. Takplattor och antennen blåste ner precis utanför mitt sovrumsfönster, blev lite smått chockad när antennen for ner. Nu är det "bara" kuling vindar här iallafall.

Strömmen kom precis tillbaka, det har varit strömavbrott sen 04.00.

Redigerad av Matteus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Strömmen försvann vid 20.00 igår och kom tillbaka vid 12.00 idag... Snacka om att jag hade tråkigt....

Jag såg det, och det var roligt nog bara strömlöst inom en radie på 200 meter. Eller, tänk att det var en rektangel med en kortsida på 200 meter, och en långsida på 1500 meter. Så mycket var strömlöst, och vår lille Zack än råkade bara befinna sej därinne (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg det, och det var roligt nog bara strömlöst inom en radie på 200 meter. Eller, tänk att det var en rektangel med en kortsida på 200 meter, och en långsida på 1500 meter. Så mycket var strömlöst, och vår lille Zack än råkade bara befinna sej därinne :wub:

Fy fan alltså.... Och så tar du min brorsa ifrån mig! Vad skulle jag göra? Du är ingen snäll tomte. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blåste som in i helvete här igår.

Jag och min syster och hennes kompis gick och hyrde film. På vägen dit var det rent utav kusligt. Helt öde i hela stan, man hörde "Krash" och "Klirr" och massa konstiga ljud, och det blåste som fan.

När vi hade hyrt film och varpåväg hem så blåste ett asstort skrivbordsunderlägg rätt in i knävecken på mig. Gjorde ont (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor